توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 34876
چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹
سبک زندگی غربی؛
علت طلاق: شوهرم به همسر سابقش وابسته است
زن جوان وقتی دید که شوهرش هنوز به همسر سابقش علاقه دارد تصمیم به جدایی گرفت.
علت طلاق: شوهرم به همسر سابقش وابسته است
به گزارش خط نیوز، زن جوان وقتی دید که شوهرش هنوز به همسر سابقش علاقه دارد تصمیم به جدایی گرفت.



چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی از رفتارهای شوهرم احساس می کنم که او هنوز هم به همسر سابقش علاقه زیادی دارد.



زن جوان ادامه داد:وقتی با شوهرم آشنا شدم یک سالی می‌شد که همسرش فوت شده بود. من از اطرافیان شوهرم شنیده بودم که او عاشق همسرش بوده و بعد از مرگ همسرش بیماری افسردگی گرفته است. اما بعد از مدتی حالش خوب شده و تصمیم به ازدواج گرفته است. به خاطر علاقه ای که به او پیدا کرده بودم تصمیم گرفتم با این مرد زندگی کنم.



وی افزود: ولی از وقتی ازدواج کردیم و من به خانه شوهرم رفتم او اجازه نمی‌دهد دست به وسایل همسر سابقش بزنم. هر اتفاقی می افتد او یاد همسر سابقش می‌کند و ناراحت می‌شود. مرتب به سر مزار همسر سابقش می‌رود و مدتها در آنجا می‌ماند و گریه می‌کند. همیشه در حال به یاد آوردن خاطرات آن زن است. برای همین دیگر از دست اینکارهایش خسته شدم و احساس می‌کنم که یک فرد اضافی در زندگی شوهرم هستم و به همین دلیل می‌خواهم از او جدا شوم.



بعد از صحبت‌های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار کرد.





این که به یاد همسر مرحومه سابق بودن کار خوبی هست، اصلا جای بحثی نیست ولی این که انسان به خاطر احساسات افراطی غیر معقول خود، زندگی را برای کسی دیگر تلخ کند کار غیر انسانی است. و این یکی از شاخصه های سبک زندگی غربی هست که همه را و همه چیز را فدای یکی کردن آن هم به طور ظالمانه.(جام نیوز)

قدس آنلاین
Share/Save/Bookmark