توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63766
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:
هر اقدام نسنجیده دشمن به ضرر خودش تمام می‌شود
هر اقدام نسنجیده دشمن به ضرر خودش تمام می‌شود
جانشین فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به امنیت کامل در مرزهای کشور، گفت: امروز نیروهای مسلح کشور آماده‌تر و پرتوان‎تر از هر زمان دیگری آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور بوده و هر نوع تحرک دشمن را با قاطعیت پاسخ خواهند داد.

سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرمانده و مسئولان انتظامی کرمانشاه اظهار کرد: اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موضوعی است که سخت ترین دشمنان کشور نیز به حقیقت آن پی برده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، گودرزی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در موضع قدرت و دشمنان در موضع ضعف هستند، افزود: بدون شک هر اقدام نسنجیده‌ای از سوی دشمنان به ضرر خودشان تمام خواهد شد و پاسخی سخت و کوبنده دریافت می کنند.

گودرزی تصریح کرد: نمونه واضح و روشن آن انتقام سختی بود که سپاه پاسداران به نمایندگی از نیروهای مسلح از آمریکای تروریست گرفت و پایگاه نظامیان آمریکا را در «عین الاسد» با خاک یکسان کرد.

این مقام ارشد نظامی یادآوری کرد: آمریکا در سال های متمادی گذشته به نقاط مختلفی حمله کرده، اما هیچ کشور و دولتی جرائت پاسخگویی مستقیم نداشته است، ولی جمهوری اسلامی ایران به خاطر آنکه در موضع قدرت قرار دارد ضربه ای سخت به آنها وارد کرد که نتایج این حمله به تدریج در حال انتشار است.

وی افزود: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب نیز فرموده اند دورانی که آمریکا بخواهد به ایران آسیبی وارد کند و سپس از گزند جمهوری اسلامی مصون بماند، گذشته است. امروز سربازان ولایت در نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید و تحرک دشمنان هستند.

گودرزی در پایان با مثبت ارزیابی کردن امنیت موجود در مرزهای کشور و استان کرمانشاه، از تلاش های فرماندهان و کارکنان مرزبانی و انتظامی استان در تامین امنیت موجود قدردانی کرد.
Share/Save/Bookmark