توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65638
يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۳
در شرح و مناقب دولت تدبير و اميد... هم سويي با مدير کل امور اجتماعي استانداري
در شرح و مناقب دولت تدبير و اميد... هم سويي با مدير کل امور اجتماعي استانداري
مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري کرمانشاه:
خدمات دولت تدبير و اميد را با تنگناها سنجش کنيم
مديرکل امور اجتماعي استانداري کرمانشاه گفت: مخالفين دولت بدون در نظرگرفتن محدوديت‌ها و بن‌بست‌هايِ اقتصاديِ ايجادشده توسط استکبار جهاني براي کشورمان، به وارونه جلوه‌دادنِ واقعيت‌ها مي‌پردازند و همواره انصاف و عدالت را درباره خدمات اين دولت به مسلخِ سياسي کاري‌هاي خود مي‌برند.
فريبرز نجفي مهر روز شنبه به ايرنا افزود: هجمه هاي صورت گرفته به دولت روحاني با کليدواژه «معيشت» در حالي انجام مي گيرد که سخن پردازان و معترضان اين روزها به عملکرد دولت، تلاش دارند نقش خود را در بروز اين مشکلات از حافظه ها بزدايند و به نوعي فرار رو به جلو داشته باشند.
وي اضافه کرد: در صورتي که اگر پردازش درست و مُتقني از شرايط فعلي صورت پذيرد به خوبي مشخص مي شود که ريشه بخش اعظمي از اين مشکلات، به سال هاي مديريت و تصميم گيري هاي همين جريان بر مي گردد و در واقع روحاني ميراث دار انبوهي از تصميماتِ غلط و بي ثباتي هايِ سياسي اقتصادي دولتِ قبل و سياه نمايي هايِ وابستگان به آن در سال هاي اخير بوده است.
نجفي مهر گفت: هيچ کس ادعا ندارد که دولت يازدهم و دوازدهم کاملا بي نقص کار کرده و عملکردش در تمام سطوح توانسته همه اقشار را راضي نمايد اما اينکه مخالفين دولت بي آنکه کاهش درآمدها و فشارهاي سنگين تحريم ها را مدنظر قرار دهند، عملکرد دولت تدبير و اميد را در فضايي غيرمدني و انحصاري مورد نقد قرار دهند و در محافلِ خود به توليد محتواهايي بپردازند که موجب تزريق نااميدي و بي اعتمادي در جامعه گردد، از اخلاقِ سياست ورزي به دور است و اين اقدام تنها و تنها به کاهش سرمايه اجتماعي در جامعه منجر مي شود.
مديرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري ادامه داد: در استان کرمانشاه نيز با تمام تنگناهايِ پيش گفته، دولت تدبير و اميد خدمات عظيمي را در حوزه هاي گوناگون ارايه داده و بويژه در سه سال اخير که زلزله و سيل و کرونا مصايب فراواني را براي مردم به همراه داشت و هر کدام به تنهايي مي توانستند جامعه را چندپاره نمايند، اما شاهد عملکردها و تحولات قابل توجهي در عرصه هاي مختلف بوده ايم که تلاش براي کوچک شمردن آنها؛ در قاموس جوانمردي و منشور مردانگي نمي گنجد.
وي در پايان گفت: مشکل اصلي در اين استان نارساييِ زبانِ برخي مديران براي بيان خدمات انجام گرفته توسط دولت دکتر روحاني مي باشد طوري که انگار واهمه دارند مبادا مغضوب مخالفين کنوني اين دولت قرار گيرند و مناصب آنها با تزلزل مواجه گردد!

در شرح و مناقب دولت تدبير و اميد...
هم سويي با مدير کل امور اجتماعي استانداري
گروه سیاسی خط نیوز؛ در پاسخ نه، در همسو بودن با مصاحبه مديركل محترم امور اجتماعي استانداري كرمانشاه با خبرگزاري دولتي ايرنا وظيفه بود كه شرح بخش کوچکي از خدمات دولت تدبير و اميد را باز شماري و بازشناسي كنيم.
هجمه هاي صورت گرفته با كليد واژه معيشت (كاملاً غلط) است، مرغ و گوشت و برنج و نان و مايحتاج الان در فروشگاه تعاوني محل كار مصاحبه كننده به قيمت گذشته دور، و تقريباً قبل از ميلاد مسيح و دولت بهار، تابستان و زمستان بفروش مي رسد.
سخن پردازان و معترضان غافلند كه يارانه مرغ و دان مرغ و ساير موارد تا (‌موز) گرفته نصيب گرگ بيابان شده و
دولت هاي قبل يارانه را به» رانت خواران داده اند« اصلاً دولت تدبير و اميد در اين موضوع دخالت نداشته .
مخالفان فرار به جلو بايد به عقب فرار كنند و بفرمائيد برادر معاون اول قبلي قبلي قبلي با وثيقه ميلياردي آزاد شده. هيچ جاسوسي در پاستور و ايضاً .... وجود نداشته ، اين رانت خواران كه پالايشگاه نفت كرمانشاه و كشت و صنعت هفت تپه ووووووو را به قيمت گزاف خريده تا به دولت كمك كنند همگي اين ها ايادي دولت قبل بوده و مشكلات قبلي و قلبي است و اين ها خادمين بي منت ملتند.
نقد در فضاي غير مدني و انحصاري کاملاً قبول است چقدر بي انصفاند اين تئوريسين ها چشم کورشان برجام و گلابي آن ها را نديده جالب است که همه خبرگزاري هاي دولتي در دست مخالفين و منتقدين دولت است. بنده خدا دولت نه نشريه دارد نه خبرگزاري نه (آشنا) اگر داشتند مصاحبه مي کردند، حرف مي زدند، فحاشي مي کردند، تريبون ندارند زبان بسته ها.
در سه سال اخير هم فاجعه هاي متعدد نظير کرونا، و سيل و زلزله، آمده، سيل و زلزله از قبل در دولت قبل نمي آمد قبلاً اجازه مي گرفت، بي وجداني است الان بدون اجازه وارد مي شود، سيل هم که قبلنا نمي آمد. الان هم بدون هماهنگي با دولت اقدام مي کند. خبر نمي دهند.
حال با اين همه ارزاني، گلابي هاي برجام واگذاري صنايع مزاحم به افراد بدون سرپرست و دادن وام هاي ميلياردي و بدون بهره به مستضعفين دولتي و غير دولتي، اختلاس ، ارتشا از نوع مهار شده، حقوق هاي مورد نياز و نجومي مديران، فحاشي هاي رئيس دولت به مخالفين از نوع درجه يک، راستي (برادر چه کسي) در زندان است و (برادر چه کسي) ديگر ميلياردي قرار مجرميت دارد.
بي انصاف ها باز از خدمات بگم؟
Share/Save/Bookmark