توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65908
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰
رعب، رهايش، بهره وري ...؟؟!!
رعب، رهايش، بهره وري ...؟؟!!
محمد حسين تركمن ـ كرونا و غوغاي مرگبار آن دراين روزها تأسف بار است.
ويروس ناشناخته اي كه تاكنون كشتار وسيعي را موجب شده است.
بديهي است روشنگري، روشن انديشي و استفاده از تجارب مي توانست و مي تواند راه پيشرفت را سد كند.
حالا اين سوال باقي مي ماند كه چه فشاري و چه عواملي موجب شده اند كه هشدار وزير بهداشت ناديده و ناشنيده شود؟
مطلع باشيد كه ما در مهار كرونا خيلي بهتر مي توانستيم عمل كنيم، اما اين كه چرا نكرديم جاي سوال و تعجب دارد.
افق 1400 و آمدن دولت جديد يكي از دلايلي است كه ميل به كنترل را از دست ما خارج كرد. دست هاي پليد و پنهاني وجود دارند كه كرونا را علي رغم قتل عام آن مي خواهند نگه دارند.
افق 1400 اين را مي گويد كه رهايش بدون هيچ مبناي درستي در عيد امسال برچه اساسي و نيتي استوار بوده، در حالي كه قبل از سال خوزستان منشاء كروناي انگليسي گفته مي شد چه سان براي نوروز سفر به آن آزاد شد. كيش هم همينطور . سفر به تركيه هم آزاد آزاد و ارزان !
اينها دليل پشت پرده اي دارد و نشانگر خيانتي است كه به مردم و ملت شد كه چرا قرنطينه ها از 25 اسفند انجام نشد؟
اتاق جنگ رواني اصلاحات و نفوذي ها عامل اين وضعند.
به جاسوسي در بلوك شرق بعد از چند دهه جاسوسي گفتند تو چه براي دشمن انجام دادي؟
گفت: » من از كارهايي كه به نفع مردم و ملت بود با كد بيگانگان و نفوذ قوي جلوگيري مي كردم«‌ و اكنون همن ترك فعل ها موجب مصيبت ها شده اند . حال پرتقال فروش را پيدا كنيد.
چرا و به چه دليل 25 اسفند قرنطينه اجرا نشد؟؟؟
چه كساني پشت صحنه اين ترك فعل بودند و هستند؟
امروز اتاق جنگ آلباني نشين ها در بحث آسيب زدن به منافع كشور در مقياس يك در ميليون به اندازه يقه سفيدهاي درون، به كشور لطمه نزده اند و نفوذ پذيرها عامل اين مشكلات و خيلي از مشكلات ديگر كشور هستند.
با موج چهارم كرونا كشور تعطيل، نارضايتي فراوان و انتخابات آتي را دستخوش كاهش حضور مردم نموده و مطلب مورد نظر اصلاح طلبان و نفوذي ها را تأمين خواهد كرد.
از امروز بايد براي خنثي كردن اين توطئه كه زنجيره اي عمل مي كند با تدبير و تفكر عمل كرد و مهار كشور را از حوزه هاي مختلف از دست جريان نفوذ و تخريب رها كرد. اين مهم زماني محقق مي شود كه بجاي حواشي هاي نامرغوب به متون كار آمد در فضاي مجازي و فضاي رسانه اي كشور دست يافت و آن را مديريت نمود. و از باز ارسال بسياري از مطالب خودداري و نسبت به دروازباني خبرها دقت لازم را معمول داشت. تاب آوري انديشه محوزي و مبارزه جدي با نفوذ به ما مي گويد كه بسياري از مطالب در حوزه كرونا را با دقت بررسي كنيم و لايه هاي پنهان آن را حتي به صورت نسخ درماني بازشناسي كنيم. بسياري از نسخ با ايجاد رعب و وحشت ما را از فضاي موثر دور مي كند و به اهداف و افراد و جريان هاي همسو با كرونا مي كشاند. مراقب نفوذ باشيم.
Share/Save/Bookmark