توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43092
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹
سومین شروع برانکو با پرسپولیس/ پروفسور این بار طلسم را می‌شکند؟
سرمربی سرخپوشان پایتخت برای سومین بار قرار است با این تیم در لیگ برتر استارت بزند.
سومین شروع برانکو با پرسپولیس/ پروفسور این بار طلسم را می‌شکند؟
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ از اواخر فروردین‌ماه سال 1394 هدایت پرسپولیس را به‌عهده گرفت. در آن زمان، پرسپولیس با حمید درخشان قطع همکاری کرده بود و حسین عبدی، سرخپوشان را مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان فرستاد.

وقتی حضور برانکو در پرسپولیس قطعی شد، محمدحسین نژادفلاح، سرپرست وقت باشگاه از برانکو درخواست کرد هر طور شده، خودش را به تهران برساند تا در روزی که بیش از 90 هزار نفر در ورزشگاه بودند، او روز خوبی را در کنار تیم جدیدش تجربه کند.

برانکو سپس به کشورش برگشت تا کارهای مقدماتی بازگشت به ایران را پشت سر بگذارد. در غیاب او، آندره پانادیچ دستیار کرواتش، پرسپولیس را به اهواز برد که تلاش او به عنوان نفر اول تصمیم گیرنده در کادرفنی، حاصلی جز تساوی یک – یک مقابل استقلال خوزستان در پی نداشت.

وقتی برانکو به تهران رسید، سرخپوشان باید به مصاف سپاهان می‌رفتند و این برای اولین بار بود که برانکو به صورت رسمی و به عنوان سرمربی قانونی روی نیمکت پرسپولیس نشست. سرخپوشان با گل دقیقه 44 مرحوم هادی نوروزی از حریف پیش بودند، اما در 5 دقیقه پایانی، سپاهانی‌ها با گلزنی مهدی شریفی و لوسیانو پریرا به پیروزی رسیدند. این اولین ناکامی برانکو در اولین حضور روی نیمکت سرخ‌ها بود.

چند ماه پس از آن و درست در روز 9 مردادماه سال 94 و در هفته اول از لیگ پانزدهم، برانکو دومین شروع خود را با پرسپولیس به عنوان سرمربی پشت سر گذاشت. در آن روز، اتفاقات عجیبی رقم خورد و پرسپولیس که 3 بازیکن محروم به نام‌های سوشا مکانی، امید عالیشاه و مهدی طارمی را در لیست خود می‌دید، به مصاف پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی رفت.

سرخپوشان مشغول طراحی حمله بودند تا شروع فوق‌العاده‌ای داشته باشند. اتفاقا گل اول روی پاس زیبای مرحوم هادی نوروزی و ضربه سر علی علیپور رقم خورد، اما پدیده توانست با 2 گل، جواب محکمی به میزبان بدهد. در ادامه، شوت زیبا و گل فراموش نشدنی مرحوم نوروزی بود که شرایط بازی را تغییر داد. تلاش سرخپوشان در نیمه دوم نیز بی‌نتیجه ماند تا پرسپولیس در هفته اول لیگ و در دومین شروع برانکو روی نیمکت این تیم بار دیگر متوقف شود.

حالا برانکو در آستانه سومین شروع با پرسپولیس به عنوان سرمربی است. این بار، مشکلات کمتر و تیم کامل‌تری در اختیار دارد، تیمی که خودش تمام بازیکنان آن را جذب کرده است. باید دید آیا این بار طلسم ناکامی‌های این مربی کروات در هفته ابتدایی لیگ می‌شکند یا باز هم توقف‌های برانکو ادامه می‌یابد.

پرسپولیس از ساعت 20:45 سه‌شنبه (فردا) در ورزشگاه تختی تهران میهمان سایپا خواهد بود.
Share/Save/Bookmark