توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44190
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال
دوئل منصوریان و گل‌محمدی در آزادی
دو تیم استقلال و ذوب‌آهن تاکنون در لیگ شانزدهم نتوانسته‌اند نتایج قابل قبولی را کسب کنند و هر دو تیم امیدوارند که روند رو به رشدشان را از این بازی استارت بزنند.
به گزارش خط نیوز به نقل از فارس از اصفهان، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری پیگیری می‌شود که در یکی از دیدارهای مهم این هفته دو تیم استقلال و ذوب‌آهن به مصاف هم می‌روند.

نقطه مشترک دو تیم نتیجه نگرفتن مطابق انتظار هواداران و مدیریت باشگاه است، البته ذوبی‌ها در مقایسه با استقلال شرایط بهتری دارند.

تیم استقلال که بیشترین هزینه را برای به خدمت گرفتن بازیکن انجام داد، در هفته‌های سپری شده لیگ، ضعیف‌تر از تصور نتیجه گرفته است، تا جایی که هنوز رنگ برد را ندیده و یکی از قعرنشینان لیگ محسوب می‌شود.

آبی‌پوشان تهرانی در دربی پایتخت به تساوی دست پیدا کردند که نتیجه بدی برای این تیم محسوب نمی‌شود و موجب شد علیرضا منصوریان از خطر برکناری در امان بماند.

در تیم ذوب‌آهن نیز این تیم تنها یک برد از دیدارهای گذشته خود کسب کرده و در دیدار قبلی نیز در خانه مغلوب تراکتورسازی تبریز شد.

پس از شکست ذوبی‌ها برابر نماینده تبریز، برخی از هواداران با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را نسبت به عملکرد این تیم نشان داد که روز گذشته اعلام شد باشگاه ذوب‌آهن هواداران فحاش را شناسایی کرده و با آن‌ها برخورد خواهد کرد اما آنچه مشخص است اگر عملکرد این تیم ادامه پیدا کند، باشگاه نیز به جمع شاکیان گل‌محمدی و بازیکنان این تیم اضافه خواهد شد.

مهدی رجب‌زاده بازیکن مسن ذوب‌آهن، تاکنون به استقلال 7 گل زده که این گل‌ها را با پیراهن دو تیم ذوب‌آهن و فجرسپاسی به ثمر رسانده است.
Share/Save/Bookmark