توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 42679
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸
خادم: در سخت‌ترین و حساس‌ترین روزهای خود هستیم/ ۱۵ تا ۲۰ روز مانده به المپیک اسامی را اعلام می‌کنیم
رئیس فدراسیون کشتی‌ گفت: این روزها در سخت‌ترین و حساس‌ترین روزهای تمرین خود هستیم و شرایط سختی داریم.
خادم: در سخت‌ترین و حساس‌ترین روزهای خود هستیم/ ۱۵ تا ۲۰ روز مانده به المپیک اسامی را اعلام می‌کنیم
به گزارش خط نیوز؛ رسول خادم در گفت‌وگو باخبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان عنوان کرد: در سخت‌ترین و حساس‌ترین دوره تمرینات تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی قرار داریم. بچه‌ها در نهایت فشار مطابق برنامه‌ریزی مربیان و کادر فنی تیم‌های ملی در حال انجام کارهای خود هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم بچه‌ها در این دو، سه اردوی نسبتاً کوتاهی که باقی‌مانده، بتوانند به نهایت توانمندی خود برای حضور در مبارزه جهانی المپیک برسند. بزرگترین نقطه قوت و امید بچه‌ها، لطف خدا و حمایت با عشق و پر شور مردم عزیزمان است.

رئیس فدراسیون کشتی کشورمان تصریح کرد: کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در حال رسیدن به آخرین ارزیابی‌های خودشان برای انتخابی نفرات تیم ملی هستند تا اسامی این نفرات مشخص شود.

خادم عنوان کرد: مهم‌ترین نکته این است که کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی حدوداً آخرین ارزیابی‌های خود را برای انتخاب تیم ملی هم در تورنمنت‌هایی که داشتند و هم در تمریناتی که روی آنها نظارت دارند، انجام دادند و نتایج 15،20 روز مانده به مسابقات اعلام می‌شود. تنها در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ارزیابی مجدد انجام خواهد شد.
Share/Save/Bookmark