توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 45559
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۷
نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما به روحانی؛
آقای روحانی! نامه اخیر شما به ظریف و صالحی خطوط قرمز نظام را نقض کرده است
در بخشی از این نامه آمده است: متاسفانه تصمیم اخیر هیئت نظارت بر برجام و 2نامه اخیر حضرتعالی به وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی اتمی بار دیگر خطوط قرمزهای نظام و مقام معظم رهبری را نقض کرده است.
آقای روحانی! نامه اخیر شما به ظریف و صالحی خطوط قرمز نظام را نقض کرده است
به گزارش خط نیوز به نقل از پایگاه 598، بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما نامه سرگشاده ای به روحانی درباره نقض برجام از سوی آمریکایی ها نوشته است که متن آن را در زیر می خوانید:


بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

همانطور که مطلع هستید طرح تمدید تحریم های ده ساله ضد ایران موسوم به قانون (داماتو) در کنگره و سنای آمریکا با اکثریت آرا تصویب شد. همان گونه که حضرتعالی و سایر اعضای تیم مذاکره کننده بارها در روزهای اخیر تکرار کردید مصوبه اخیر آمریکایی ها نقض صریح برجام می باشد.

در ماده سوم نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اجرای برجام آمده است: «در سراسر دوره‌ هشت‌ساله، وضع هرگونه تحریم در هر سطح و به هر بهانه‌ای (ازجمله بهانه‌های تکراری و خودساخته‌ی تروریسم و حقوق بشر) توسّط هر یک از کشورهای طرف مذاکرات، نقض برجام محسوب خواهد شد و دولت موظّف است طبق بند 3 مصوبه‌ مجلس، اقدام‌های لازم را انجام دهد و فعّالیّتهای برجام را متوقّف کند».

طرح تمدید قانون تحریم های ایران نقض صریح توافق نامه برجام است و دولت محترم طبق قانون مکلف است در قبال نقض عهد طرف مقابل در زمینه تمدید تحریم های ده ساله ضد ایران ، اقدامات متقابل در جهت احقاق حق ملت ایران انجام دهد و همکاری داوطلبانه را متوقف نماید و توسعه سریع برنامه هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران را سامان دهد به طوری که ظرف مدت دو سال ظرفیت غنی سازی کشور به یکصد و نود هزار سو افزایش یابد.

آقای روحانی

متاسفانه تصمیم اخیر هیئت نظارت بر برجام و 2نامه اخیر حضرتعالی به وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی اتمی بار دیگر خطوط قرمزهای نظام و مقام معظم رهبری را نقض کرده است.

از حضرتعالی و سایر اعضای هیئت نظارت بر برجام انتظار داریم هر چه سریعتر طبق بند 3 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی اقدام قانونی و متناسب با نقض عهدهای آشکار آمریکایی ها را در دستور کار قرار دهید و اجرای اقدامات داوطلبانه طبق برجام از سوی کشورمان متوقف کنید.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما
Share/Save/Bookmark