توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30519
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
حقوق کودکان از نوع غربی؛
روایتی تکان دهنده از "مادرانه‌های شهر فحشا"/ مادرانی که ترحمی نسبت به معصومانه‌ترین نگاه‌های کودکان خود ندارند
دختر بیمار که هنوز بی‌تابی مادری را می‌کند که قرار بود او را بکشد ، در کانون حمایت کودکان بدسرپرست به سر می‌برد و با اسباب بازی‌هایش عمرش را سپری می‌کند و شاید به این فکر می‌کند که چطور یک مادر می‌تواند اینقدر بی‌رحم باشد؟
روایتی تکان دهنده از "مادرانه‌های شهر فحشا"/ مادرانی که ترحمی نسبت به معصومانه‌ترین نگاه‌های کودکان خود ندارند
به گزارش خط نیوز ، روز گذشته رسانه‌های خارجی به راحتی از کنار خبری گذشتند و آن را بی‌اهمیت شمردند که برای سایر جهانیان بسیار مهم و با ارزش است.

برخی از رسانه‌های بیگانه حتی از مادر آمریکایی اهل دیترویت ایالت میشیگان که قصد انجام جنایتی بر علیه دختر ۱۰ ساله اش را داشت، دفاع کردند و با منتشر کردن صحبت‌های وکیل مدافع این مادر بی رحم قصد داشتند وقاحت عمل را بپوشاند و یا از بین ببرند.

رسانه‌های غربی آوردند: مادری که ماه گذشته قصد داشت برای فرار از افسردگی، دختر بیمارش را قربانی کند، به دادگاه فراخوانده شد و به احتمال زیاد تبرئه می شود.

بر اساس این گزارش ،‌ به نقل دیلی میل ، مادر بی رحم به نام "کلی استاپلتون" ۴۶ساله اواسط ماه گذشته قصد به آتش کشیدن فرزند بیمارش را داشت که توسط مردم ناکام ماند و دختر بیگناه به بیمارستان منتقل شد.

برخی از همسایگان این مادر جنایتکار گفتند: بیش از یکسال است که این دختر بیگناه توسط مادرش مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، ولی دخترک همیشه او را دوست داشته و حتی کوچکترین بی احترامی به او نمی‌کند.

همسایگان در ادامه بیان داشتند: این دختر از بیماری اوتیسم رنج می‌برد و همین دلیلی شده تا "استاپلتون" هر بلایی که خواست سر این دختر بیاورد. ما هم چندین بار موضوع را به کانون حمایت از فرزندان بدسرپرست و پلیس ارجاع دادیم ولی آنان هیچ اقدامی نکردند.

مردی به نام الیور که از آشنایان " استاپلتون" است، در گفتگو با رسانه‌ها گفت: دختر بیمار بسیار شیرین بیان بود و همیشه همه از مهربانی او حرف می زدند، ولی مادرش هر روز قصد کشتن او را داشت و هر بار که موفق نمیشد بازهم دختر او را در آغوش می‌گرفت و روزها حیاط خانه را به خاطر ورود مادرش جارو می‌کشید.

وی افزود: اما این مادر با مسموم کردن دخترش قصد داشت او را در خودروی شخصی اش به آتش بکشد و خود را نیز از ارتکاب قتل تبرئه کند که با هوشیاری مردم این جنایت رخ نداد و قبل از آتش سوزی دختر بیمار از ماشین بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل شد.

از طرفی پلیس که دیگر جز دستگیری این مادر نداشت، وی را به پایگاه پلیس منتقل کرد و در بازرسی از خانه " استاپلتون" ده ها شیشه بطری مشروبات الکلی و مواد مخدر کشف کرد. همچنین پلیس اعلام کرد: " استاپلتون" پس از جدا شدن از همسرش به مواد مخدر روی آورده است و به شدت به مشروبات الکلی اعتیاد دارد.

«گفتنی است، طبق آمار مرکز حوادث و فوریت های پزشکی بیمارستان‌های میشیگان، بیش از ۳۷ درصد زنان میشیگان اعتیاد شدید به مواد مخدر و مشروبات الکلی دارند که گاهی باعث مرگ و یا مسمویت آنان می شود»

طبق آمار گفته شده از بیش از ۳۷ درصد زنان میشیگان که اکثرا مادر هستند، احتمال می رود که دست به چنین جنایت‌هایی بزنند که البته هم گزارش‌های پلیس میشیگان از روند خشونت بر علیه کودکان در شهر نیز این موضوع را حکایت می‌کند.

به طور عامیانه میتوان گفت از آنجایی که نصف بیشتر مردم میشگان را زنان تشکیل می دهند، حدود ۶ میلیون زن و دختر در این ایالت زندگی می‌کنند که بیش از ۲ میلیون این افراد که اکثر بالای ۲۵ سال سن دارند، دچار اعتیاد شدید به مواد مخدر هستند و با احساس مادرانه غریبه اند.

حال رسانه ها آمریکا با کم ارزش نشان دادن این خبر می خواهند وقاحت زنانی که لباس مادرانه به تن می کنند و فرزندشان را بدتر از حیوانات سلاخی کرده و می کشند، ساده جلوه دهد و حتی حق را به آنان دهند.

جلسه دادگاه " استاپلتون" بی نتیجه به پایان رسید و قضات زمان دادرسی را به آینده موکول کردند و از " استاپلتون" خواستند که شهر را ترک کند و البته دختر بیمار که هنوز بی تابی مادری را می کند که قرار بود او را بکشد ، در کانون حمایت کودکان بدسرپرست به سر می‌برد و با اسباب بازی‌هایش عمرش را سپری می‌کند و شاید به این فکر می کند که چطور یک مادر می تواند اینقدر بی رحم باشد؟.







Share/Save/Bookmark