توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63063
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱
تمجید فرانک لمپارد از سوپر گل علیرضا جهانبخش
سرمربی تیم فوتبال چلسی هم چاره‌ای غیر از تحسین گل بازیکن ایرانی نداشت.
تمجید فرانک لمپارد از سوپر گل علیرضا جهانبخش
به گزارش خط نيوز، فرانک لمپارد پس از تساوی یک - یک تیمش در خانه برایتون در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از گل زیبای علی‌رضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی رقیب تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: گل تساوی جهانبخش باورنکردنی بود و ما 2 امتیاز از دست دادیم. بازی را کنترل کرده بودیم و شانس گلزنی هم داشتیم. به برایتون اجازه دادیم تا حس کند هنوز در بازی حضور دارد.نمی‌توانیم مقابل حمله‌های تیم مقابل ایستادگی کنیم و از نظر فیزیکی بازیکنان برایتون بهتر از ما بودند. باید کار کنیم. کریسمسی که سپری می‌کنیم، نمایانگر کل فصل ماست. موقعیت‌هایی برای تمام کردن کار داشتیم. همین موضوع، خوب و بد ما را نشان می‌دهد. همچنان باید به سختی کار کنیم و چیزهای زیادی برای پیشرفت کردن وجود دارد.

او در ادامه افزود: می‌توانید تیم را به عدم جنگندگی محکوم کنید اما زمانی که توپ را داشتیم، کیفیت چندان خوبی بروز ندادیم. ساده‌ترین کار را انجام ندادیم و یک موقعیت گل به حریف تقدیم کردیم.کل تیم ضعیف کار کردند و بحث فقط یک شخص نیست. بعضی بازیکنان مانند کانته، کپا و رودیگر خوب بودند اما به طور کل، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.در باره خرید زاها صحبتی انجام نمی‌دهم چون در نقشه‌های ما حضور ندارد. اگر قرار بر انجام کاری باشد، پشت درهای بسته تصمیم نهایی گرفته می‌شود.
Share/Save/Bookmark