توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66051
سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰
خانم بازیگر: به من واکسن کرونا نزدند
با اینکه اسم من هم در لیست اعلامی برای تزریق واکسن کرونا بود، اما به جز ۵ - ۶ نفر اعضای اصلی سریال «روزگار جوانی»، به من و باقی گروه ما واکسن کرونا نزدند.
خانم بازیگر: به من واکسن کرونا نزدند
به گزارش خط نيوز، لاله صبوری در گفت‌وگو با میزان پیرامون بازی در سریال «روزگار جوانی» گفت: به تازگی در فصل سوم سریال «روزگار جوانی» بازی داشتم و تصویربرداری مربوط به بازی من در این مجموعه به پایان رسیده است. من و سیاوش چراغی‌پور تقریبا جزو نقش‌های اصلی سریال «روزگار جوانی» هستیم و در ۶ الی ۷ قسمت از این سریال حضور داریم.

وی در همین راستا ابراز کرد: اصغر توسلی کارگردان این سریال را از سال‌های دور می‌شناسم و کار کردن با او برای من تجربه لذت‌بخشی بود. توسلی خیلی با دقت و طمانینه، تاکید می‌کنم با طمانینه به چیزی که می‌خواست می‌رسید. تیم بازیگری و عوامل پشت صحنه بسیار حرفه‌ای هستند و توسلی تسلط بالایی بر کار دارد و دقیقا می‌داند چه می‌خواهد.

بازیگر سریال «معراجی‌ها» با اشاره به کیفیت بالای سریال «روزگار جوانی» بیان کرد: به نظرم «روزگار جوانی» با اقبال عمومی مواجه شود و مردم این سریال را دنبال و دوست داشته باشند. اما قضیه این است که مخاطبان آن سال‌ها با مخاطب امروز تفاوت زیادی دارند و نمی‌توان این سریال را هم به لحاظ ساخت و هم تماشاگران با دو سریال قبلی مقایسه کرد. این روز‌ها شبکه‌های تلویزیونی بیشتر و همچنین فیلم‌های روز و زیادی در دسترس مخاطب قرار دارد و طبیعتا سطح سلیقه و نیاز مردم هم فرق کرده است. با این حال این مجموعه فیلمنامه و عوامل خیلی خوبی دارد و سعی شده کیفیت کار حفظ شود.

وی با اشاره به نقش خود در سریال «روزگار جوانی» ابراز داشت: این مجموعه هم طنز و هم تراژدی و به نوعی گروتسک است و مابین اتفاقات طنز و تراژیک است و این دو حس را منتقل می‌کند. من نقش مادر یکی از شخصیت‌های جوان این مجموعه را که تازه دانشجو شده بازی می‌کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون داشتن لهجه در فصل جدید سریال «روزگار جوانی» اظهار کرد: در فصل جدید سریال «روزگار جوانی» من به لهجه شیرین اصفهانی صحبت کردم. به هر حال به عنوان بازیگر باید بتوانی به خواسته‌های کارگردان نزدیک شوی. قبل از شروع بازی اعلام کردند که باید با لهجه اصفهانی صحبت کنم و من هم برای بهتر شدن نقش آمادگی کافی داشتم. در کل نقش خودم در این سریال را خیلی دوست دارم و خوشحالم این همکاری پیش آمد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» با اشاره به استرس بازیگری بدون ماسک در وضعیت کرونایی بیان کرد: بازی کردن در شرایط کرونایی خیلی نگران کننده است و من هم از این قاعده مستثنا نیستم و استرس درگیر شدن به کرونا را داشتم. خیلی دوست دارم این را بگویم، با اینکه ما جلوی دوربین بودیم، ولی واکسن کرونا نزدیم. قرار بود اعضای اصلی مجموعه واکسن کرونا بزنند و با اینکه اسم من هم در لیست اعلامی برای تزریق واکسن کرونا بود، اما به جز ۵ - ۶ نفر اعضای اصلی، من وباقی گروه واکسن کرونا نزدیم. از این قضیه دلخورم و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد و صحبتی هم راجع به آن نشد و همین موضوعی ناراحت کننده است. خیلی از دوستان من که مشغول کار‌های تلویزیونی هستند واکسن زدند و متاسفانه برای برخی از ما این موقعیت پیش نیامد.

وی در همین راستا اظهار داشت: این موضوع کرونا برای من نگران کننده است و یکی از دلایل مهمی که خیلی‌ها پیشنهادات خود را رد می‌کنند کرونا است. به هر حال در خانه بچه‌ها و پدر و مادر و اطرافیان هستند که در صورت درگیری من آن‌ها هم دچار مشکل می‌شوند. خدا را شکر پدر و مادر من واکسن زدند، اما با این حال خطر وجود دارد. امیدوارم واکسیناسیون عموم مردم با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

صبوری پیرامون دیگر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: بازی من در سریال «روزگار جوانی» به اتمام رسیده و فعلا مشغول کاری نیستم. با قدسیانی گپ و گفتی داشتیم و احتمالا همین روز‌ها مشغول نوشتن فیلمنامه تلویزیونی شویم.
Share/Save/Bookmark