توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 42689
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
حیدرپور:
مقاومت در برابر استکبار جواب خواهد داد
یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به فرمایش امام خمینی (ره) «روز قدس، روز اسلام است»، گفت: در نهایت مقاومت و پایمردی برابر زورگویی‌های استکبار و کسانی که به دنبال لطمه زدن به اسلام هستند، ‌جواب خواهد داد.
مقاومت در برابر استکبار جواب خواهد داد
به گزارش خط نیوز؛عوض حیدرپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال به معنی واقعی کلمه جبهه کفر تمام توان خود را برای روبرویی با اسلام به کار گرفته است، ‌بنابراین ضرورت دارد همه مسلمانان جهان با نمایش باشکوهی از حضور خود در روز قدس به استکبار جهانی بفهمانند که اسلام دین حق است که به تعبیر قرآن، همه جهان را فرا می‌گیرد و در این مسیر باید پایداری و مقاومت کرد.

وی افزود: ضرورت استمرار مقاومت و پایمردی مقابل دشمنان اسلام و استکبار جهانی از نکاتی است که روز قدس امسال باید مورد توجه قرار گیرد.

این فعال سیاسی به جنایات اخیر آل سعود اشاره کرد و گفت: کشوری که مدعی ام القرایی اسلام است علیه مسلمانان در بحرین و عراق و سوریه جنایت کرده و از داعش حمایت می‌کند بنابراین باید به صورت جدی با پدیده شومی که عربستان سعودی در منطقه علیه مسلمانان دامن می‌زند، در روز قدس امسال موضع‌گیری شود.

حیدرپور به طرح موضوع سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم اشاره کرد و گفت: حکومت بحرین که بازیچه دست سعودی‌ها شده است باید محکوم شود.

این نماینده سابق مجلس به پیروزی‌های به دست آمده در عراق و سوریه علیه داعش اشاره کرد و گفت: باید در روز قدس امسال مطالبه جدی از سازمان ملل مطرح شود که حرکت داعش را محکوم کرده و جبران مافات کنند تا کشورهای غربی و سازمان ملل نقش‌آفرینی مناسبی علیه داعش داشته باشند.
Share/Save/Bookmark