توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 36703
سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
فحاشی مجری بهایی «من و تو» به احسان علیخانی!
مجری فراری و بهایی شبکه «من و تو» رو به مجری برنامه «ماه عسل» فحاشی کرد!
به گزارش خط نیوز؛ کیهان نوشت: سالومه سیدی‌نیا که در ایران مدتی در روزنامه «زن» متعلق به فائزه هاشمی به پادویی خبری مشغول بود و در برنامه نمایشی به عنوان سیاه‌لشکر ظاهر شده بود، حمایت برنامه ماه عسل از یک نوجوان مستضعف را تاب نیاورد و در فضای مجازی عبارات زشتی به مجری برنامه «احسان علیخانی» نسبت داد! وی که به‌تازگی متارکه کرده است عضو سازمان جوانان بدون مرز است؛ گروهکی که ماهیت کاملا صهیونیستی دارد!
سیدی‌نیا در برنامه‌های خود ارزش‌های الهی را هدف توهین و تمسخر قرار می‌دهد و از هر بهانه‌ای برای سیاه جلوه دادن جامعه ایرانی بهره می‌گیرد! بیداد فساد در شبکه من و تو تا جایی است که تاکنون چندین مجری زن از این تلویزیون فرار کرده‌اند. از جمله این مجریان باید به «مژگان انصاری»، «شیدا و شبنم رییسی»، «طناز خامه» و «پریسا سحرخیز» اشاره کرد.
مدتی پیش نیز عوامل برنامه مبتذل «بفرمایید شام» شبکه یاد شده مانند تیام بصیر تهیه‌کننده برنامه، به صورت گروهی به یکی از زنان ایرانی شرکت‌کننده که مقیم کاناداست، تجاوز کردند! گفتنی است علیخانی در برنامه پریروز خود، بدون نام آوردن از مجری هتاک من و تو، پاسخ درخوری به هتاکی وی داد.
Share/Save/Bookmark