توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65620
چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳
در واکنش به درج نام این گروه در فهرست "تروریسم"
عبدالسلام: اقدام آمریکا هیچ تأثیری بر مواضع ما ندارد/ امتیاز نمی‌دهیم
سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد، تصمیم آمریکا درباره درج نام این گروه مردمی در لیست "تروریسم" هیچ تأثیری بر مواضع انصارالله نخواهد داشت.
عبدالسلام: اقدام آمریکا هیچ تأثیری بر مواضع ما ندارد/ امتیاز نمی‌دهیم
به گزارش خط نیوز، به نقل از شبکه خبری المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت: ما از کشورهایی که با تصمیم آمریکا برای درج نام انصارالله در لیست "تروریسم" مخالفت کردند، قدردانی می‌کنیم. ما می‌دانیم که این اقدام به این دلیل است که علیه طمع‌ورزی‌های آمریکا و اسرائیل ایستاده‌ایم. این اقدام خصمانه آمریکا برای ما شهادت و گواهی است که به آن افتخار می‌کنیم چراکه نشان می‌دهد ما در برابر منافعش می‌ایستیم و معیارهای آمریکا برای این کار حتی در محافل بین المللی سخیفانه است.

وی گفت: ما در مقابل تجاوز و دشمنی می‌ایستیم. تصمیمی که رهبری نظامی می‌گیرد یک گزینه مشروع است. اگر آمریکا از این پس هر اقدام خصمانه ای اتخاذ کند حق پاسخگویی از جانب ما محفوظ است. ما خوش‌بین نیستیم اما به مردممان این اطمینان را می‌دهیم که این اقدام هیچ تأثیری در موضع ما ندارد و هرگز هیچ امتیازی نمی‌دهیم. در مقابل تجاوز عربستان و امارات و قتل و محاصره ایستادیم و هرگز موضعمان را تغییر نخواهیم داد. اقدام آمریکا باعث نمی‌شود موضعمان را تغییر دهیم. مردم ما به پاسخگویی به تجاوز عربستان و امارات ادامه می‌دهند.

پیشتر مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که قصد دارد تصمیم خود را برای درج نام انصارالله در لیست "تروریسم" به کنگره اعلام کند.

وزارت خزانه داری آمریکا سه‌شنبه اعلام کرد، در سایه تصمیمش برای درج نام انصارالله یمن در لیست سازمان‌های "تروریستی" به واسطه صدور مجوزهایی، بخش انسانی و امداد رسانی را از تحریم‌های احتمالی علیه انصارالله یمن مستثنی کرده است.
Share/Save/Bookmark