توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55838
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
ادامه درگیری آقازاده‌ها
درگیری خانواده هاشمی و کروبی به خاتمی هم رسید/ فرزند کروبی: عامل ریاست جمهوری احمدی نژاد، پدرم نبود خاتمی بود
بايد مشخص شود كه عملكرد آقاي كروبي منجر به روي كار آمدن احمدي‌نژاد شد يا عملكرد آقاي خاتمي؟ چه ايرادي دارد كه مشخص شود كدام يك از اين دو بزرگوار باعث رييس‌جمهور شدن احمدي‌نژاد شدند.
درگیری خانواده هاشمی و کروبی به خاتمی هم رسید/ فرزند کروبی: عامل ریاست جمهوری احمدی نژاد، پدرم نبود خاتمی بود
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز: درگیری خانواده هاشمی و کروبی همچنان ادامه دارد. از چندی قبل کروبی ها، هاشمی رفسنجانی را متهم کرده اند که به مراسم حج بمب فرستاده است! این مساله سبب نامه نگاری های تند و تیز میان این دو خانواده از هم شده است.

به گزارش جهان نيوز، اما الان حسین کروبی از نامه نگاری خود با خانواده هاشمی دفاع کرده و گفته است: هدف روشنگري براي آيندگان است كه بدانند مسوولان سياسي جمهوري اسلامي ايران تصميماتي كه اتخاذ كردند، مفيد بوده يا خير؟ آيا در تصميم‌گيري دچار اشتباه شده‌اند يا خير؟ اشتباهي كه به واسطه آن ممكن است، كشور ده‌ها سال گرفتار مصيبت شده باشد.

وی همچنین در بخشی از گفتگوی خود با روزنامه اعتماد گفته است: به عنوان مثال خدمت‌تان مي‌گويم كه چه ايرادي دارد انتخابات رياست‌جمهوري سال 84 مورد بررسي و آسيب‌شناسي واقع شود. بررسي شود كه آيا عملكرد آقايان خاتمي و كروبي در انتخابات رياست‌جمهوري آن سال صحيح بوده است يا خير. خدايي نكرده ما قصد مچ‌گيري يا محاكمه اين دو بزرگوار را نداريم كه بگوييم آقاي كروبي شما اشتباه كرديد يا آقاي خاتمي كه به واسطه برگزاري انتخابات آن سال و حمايت از آقاي هاشمي و سپس حمايت و دعوت از آقاي معين و همچنين دعوت از آقاي مهرعليزاده براي شركت در كانديداتوري، آن اشتباه كرديد؛ اما بايد مشخص شود كه عملكرد آقاي كروبي منجر به روي كار آمدن احمدي‌نژاد شد يا عملكرد آقاي خاتمي؟ چه ايرادي دارد كه مشخص شود كدام يك از اين دو بزرگوار باعث رييس‌جمهور شدن احمدي‌نژاد شدند كه اكنون تمامي گروه‌هاي سياسي اتفاق‌نظر دارند كه دوران رياست‌جمهوري احمدي‌نژاد ضربه بزرگي به كشور زد. تفاوت اصلاح‌طلبان با اصولگرايان در مورد احمدي‌نژاد در آن است كه ما معتقديم احمدي‌نژاد در تمام مدت 8سال به كشور ضربه زد اما اصولگرايان معتقدند كه احمدي‌نژاد در چهار سال دوم عوض شد. حال كه همگان معتقدند احمدي‌نژاد به كشور ضربه بزرگي زده است، نبايد بررسي شود كه كدام عملكرد موجب روي كار آمدن احمدي‌نژاد شد؟ ما فقط مي‌خواهيم براي آيندگان مشخص شود كه چه عاملي سبب شد در سال 84 احمدي‌نژاد پيروز انتخابات شود كه به واسطه آن انتخاب كشور تا ده‌ها سال آينده روي خوش به خودش نخواهد ديد. ما نمي‌توانيم به بهانه آنكه ممكن است برخي از موضوعات مطرح شده سوءاستفاده كنند، چشمان خود را بر واقعيت ببنديم. متوجه هستيم كه براي موضوعات مختلف بايد ظرف زمان و مكان را در نظر بگيريم اما اينها دليل نمي‌شود به بهانه سوءاستفاده ديگران برخي موضوعات لاپوشاني شود.
Share/Save/Bookmark