توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 36578
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۹
دیدار نفتی نمایندگان مجلس با «بابک زنجانی» در اوین
عضو کمیسیون انرژی مجلس از دیدار تعدادی از نمایندگان با بابک زنجانی در زندان اوین بعد از تعطیلات تابستانی خانه ملت خبر داد و گفت در این دیدار چند سؤال اساسی فنی و نفتی را از بابک زنجانی مطرح خواهیم کرد.
به گزارش خط نیوز امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد طی هفته‌های آینده جمعی از نمایندگان مجلس با بابک زنجانی در زندان اوین دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان مجلس پیش از این درخواستی را برای دیدار با بابک زنجانی به آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه داده بودند، گفت: خوشبختانه با این درخواست موافقت شده و ان‌شاءالله بعد از پایان تعطیلات تابستانی مجلس،‌ زمان این جلسه تعیین خواهد شد.

سلطانی همچنین گفت: قرار است در دیدار با بابک زنجانی چند سؤال اساسی فنی و نفتی را مطرح خواهیم کرد تا توضیحات او را در پاسخ به سؤالات بشنویم.

وی یادآور شد: پیش از این عده‌ای شایعه کرده بودند که بابک زنجانی در زندان نیست اما ما آن را تکذیب می‌کنیم و او در زندان اوین است، بابک زنجانی قبلاً در کمیسیون انرژی مجلس حضور یافته بود و مشروح صحبت‌های او به صورت ضبط شده در کمیسیون وجود دارد.

نماینده بروجن در مجلس در پایان گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی در دیدار با بابک زنجانی حضور خواهند داشت البته هر کدام از نمایندگان مجلس که تمایل داشته باشند می‌توانند در این دیدار حضور یابند.
Share/Save/Bookmark