توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66007
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۱
اعمال ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد/ به کرمانشاه سفر نکنید
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راه استان کرمانشاه، از اعمال ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خردادماه خبر داد.
اعمال ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد/ به کرمانشاه سفر نکنید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیر کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص اعمال محدودیت‌های ترددی در تعطیلات پیش‌رو، اظهار داشت: با توجه به مصوباتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و شکنندگی وضع حال حاضر در کشور، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های در تعطیلات نیمه خردادماه تشدید شده است.

وی تصریح کرد: از روز چهارشنبه، دوازدهم خردادماه ساعت ۱۲ ظهر تردد وسایل نقلیه شخصی بین استان‌ها فارغ از رنگ‌بندی‌ها ممنوع است تردد بین شهرهای استان هم براساس وضعیت رنگ‌بندی خواهد بود که براساس آن تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راه استان کرمانشاه، از ادامه این محدودیت‌های ترددی تا ساعت ۱۲ روز ۱۷ خردادماه خبر داد و گفت: تمام ترددها در سطح جاده‌های کشور به استان کرمانشاه از طریق سامانه‌های پایش هوشمند و ایستگاه‌های که به همین منظور در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها، کنترل و رصد خواهد شد.

کرمی با بیان اینکه این محدویت‌ها شامل وسایل نقلیه باربری و مسافربری نخواهد شد، افزود: اگر چنانچه خاطیان اصراری بر ادامه سفر داشته باشند اعمال قانون برابر مبالغی که ستاد ملی مبارزه با کرونا در نظر گرفته شده اعمال می‌شود.
Share/Save/Bookmark