توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43067
يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
جری بنسون مهاجم بزرگی است
تبریزی: هم‌پست کاوه و حسن‌زاده نبودم که با رفتن‌شان جا برای من باز شود/ بازی با سیاه‌جامگان سخت است
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید که با رفتن دو مهاجم فصل گذشته این تیم، جا برای او بازتر نشده، چون هم‌پست رضایی و حسن‌زاده نبوده است.
تبریزی: هم‌پست کاوه و حسن‌زاده نبودم که با رفتن‌شان جا برای من باز شود/ بازی با سیاه‌جامگان سخت است
به گزارش خط نیوز؛ مرتضی تبریزی در گفت‌وگو با برگزاری تسنیم در مورد شرایط ذوب‌آهن برای شروع لیگ شانزدهم اظهار داشت: شرایط‌مان خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. چند بازیکن خوب از تیم ما رفتند و مصدومیت قاسم حدادی‌فر هم شوک بزرگی برای ما بود، اما در مجموع توانستیم شاکله اصلی‌مان را حفظ کنیم. امیدوارم بتوانیم امتیازات لازم را در این فصل جمع کنیم.

وی درباره دیدار با سیاه‌جامگان در روز دوشنبه گفت: ما یک بازی در سوپرجام انجام دادیم و به‌صورت غیررسمی لیگ را شروع کردیم. برای آن بازی هم‌قسم شده بودیم که ببریم و قهرمانی را تقدیم حدادی‌فر کنیم. خوشحال هم هستیم که این کار صورت گرفت و اکنون آماده بازی هفته اول هستیم. بازی‌های اول همیشه سخت است، چون تیم‌ها تازه از فصل بدنسازی خارج شده‌اند. علاوه بر آن سیاه‌جامگان این فصل تیم خوبی دارد و باید مراقب بازیکنان این تیم باشیم.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به اینکه با رفتن کاوه رضایی و مسعود حسن‌زاده جا برای او در ترکیب بازتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: کاوه و مسعود هم‌پست من نبودند که با رفتن آنها جا برای من باز شود. من فصل گذشته در سمت چپ و راست بازی می‌کردم و آنها نوک حمله بودند و من این فصل هم در کناره‌ها بازی می‌کنم.

تبریزی در پاسخ به این پرسش که آیا جری بنسون می‌تواند جای کاوه رضایی و مسعود حسن‌زاده را برای ذوب‌آهنی‌ها پر کند، اظهار کرد: بنسون بازیکن بزرگی است که در تیم ملی هندوراس بازی کرده. او بازیکن پرسپولیس بوده و این فصل هم می‌تواند به ما کمک کند.

وی با اشاره به نقل‌وانتقالات ذوب‌آهن و دیگر مدعیان لیگ برتر بیان کرد: در نقل‌وانتقالات تیم‌های دیگر پررنگ ظاهر شدند و بازیکنان خوبی هم گرفتند. درست است بازیکنان خوب و بزرگ جذب تیم‌های دیگر شدند، اما ما یک تیم هستیم و فقط نقاط ضعف‌مان را پوشاندیم. ذوب‌آهن از اعتبارش خوب دفاع می‌کند و این فصل هم به‌صورت تیمی کار را پیش خواهیم برد و مشکلی نیست.
Share/Save/Bookmark