توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 47559
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
یک بازخوانی اجمالی از اظهارات رئیس جمهور تدبیر و امید
چگونه روحانی از بی تفاوتی برای بهشت رفتن مردم به تفسیر عذاب الهی رسید
حسن روحانی در خرداد ماه سال 93 در همایش بیمه سلامت گفت: این قدر در زندگی مردم هر روز مداخله نکنیم ولو به خاطر دلسوزی، بگذاریم مردم راه بهشت را انتخاب کنند، به زور و شلاق نمی شود مردم را به بهشت برد.
چگونه روحانی از بی تفاوتی برای بهشت رفتن مردم به تفسیر عذاب الهی رسید
به گزارش خط نيوز به نقل از جهان نيوز: ناکامی دولت تدبیر و امید در به ثمر رساندن وعده های انتخاباتیش سبب شده که حسن روحانی ، به جای حل مشکل واقعی مردم ، آنها را دعوت به صبر و تحمل و همچنی به صورت تکراری و خسته کننده ای دولت قبل را مسئول اصلی مشکلات کشور معرفی کند.

به گزارش جهان نيوز، در روزهای نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری سال 96، دولت یازدهم بخاطر عملکرد ضعیفش در مدیریت کشور باشعارهای بر زمین مانده انتخاباتی زیادی همچون رفع بیکاری، رونق اقتصادی، خروج کشور از رکود تنها مانده است.

برجام هم که قرار بود رونق اقتصادی به بازار بیاورد یا به قول آقای روحانی که در زمان انتخابات 92 گفته بود (همانطور که سانتریفیوژ می چرخد باید چرخ کارخانه هم بچرخد) نتوانست رونق اقتصادی را به بازار برگرداند و تحریم های بین المللی هم همچنان به قوت خود باقی است.

این در حالیست که دولت تدبیر و امید نه تنها نتوانست چرخ کارخانه ها را بچرخاند بلکه سبب تعطیلی برخی از کارخانه های قدیمی و مهم کشور شد و کارگران زحمت کش ده‌ ها کارخانه اینک بیکار شدند.

از زمان نقض مکرر برجام توسط آمریکایی ها تا روی کار آمدن دولت ترامپ دیگر همان امید کم باقی مانده برای گشایش و کمک از طرف دوستان غربی نیز هروز کم رنگ و کم رنگ تر از گذشته برای اعتدالیون شده است.
اما فرار به جلوهای دولت تدبیر و امید نیز تاکنون نتوانسته بار سنگین افکار عمومی را بر روی دوش اعتدالیون کم کند.

همچنانکه رئیس جمهور در اقدامی فرار به جلو در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات 96 تلاش کرد با آمار سازی غیر واقعی این باور را به مردم تحمیل کند که دولت در شعارهای انتخاباتی خود موفق بوده است.

وی در این همایش گفت: خدا را شکر ، از قول هایی که مردم دادیم و همگی به سرانجام رسیدند وشرمنده مردم نشدیم و با برجام قطعنامه های تهدید آمیز را لغو کردیم و رشد اقتصادی کشور بالای 6 درصد است!

اما این همان روحانی است که در روزهای خوش دوران ریاست جمهوری دولت یازدهم اعلام کرده بود که ما مسئول بهشت و جهنم رفتن مردم نیستیم.

حسن روحانی در خرداد ماه سال 93 در همایش بیمه سلامت گفت: این قدر در زندگی مردم هر روز مداخله نکنیم ولو به خاطر دلسوزی، بگذاریم مردم راه بهشت را انتخاب کنند، به زور و شلاق نمی شود مردم را به بهشت برد.

اما در ماههای آخر کاردولت می بینیم که رئیس جمهور از عذاب الهی سخن می گوید. همچنانکه چندی قبل آقای روحانی در اهواز در محاصره گرد و غبار گفته بود منکر ترویج شود عذاب الهی می آید!

اینکه روحانی که تا دیروز از بی تفاوتی برای بهشت رفتن مردم سخن می گفت این روزها چگونه به فکر عذاب الهی افتاده باید در یک گزاره خلاصه کرد: " استیصال و سردرگمی دولت روز به روز بیشتر شده و ادبیات و گفتمان حاکم برای سخنرانی مدیران ارشد دولت از کنترل خارج شده است
Share/Save/Bookmark