توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 47199
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲
عملکرد الوحده مقابل نمایندگان ایران؛
خاطره بد حریف پرسپولیس از ایرانی‌ها
پرسپولیس تهران در دومین بازی آسیایی این فصل خود روز سه شنبه 10 اسفندماه به مصاف الوحده امارات خواهد رفت، تیمی که تا کنون نتوانسته مقابل آن پیروز باشد.
خاطره بد حریف پرسپولیس از ایرانی‌ها
به گزارش خط نيوز؛ شاگردان برانکو هفته گذشته در بازی آغازین خود در لیگ قهرمانان آسیا در حالی که در مسقط عمان میزبان الهلال عربستان بودند مقابل این تیم متوقف شدند و حالا باید در دومین بازی خود در امارات به مصاف الوحده بروند.

سرخپوشان پایتخت روز سه شنبه دهم اسفندماه باز هم به دور از هواداران پرشمار خود مقابل تیم پنجم جدول رده بندی امارات به میدان خواهند رفت، تیمی که تاکنون نتوانسته‌اند از پس آن بر بیایند.

الوحده امارات تاکنون 8 بار مقابل تیم‌های ایرانی (پرسپولیس، ذوب‌آهن، سپاهان و صبای قم) به میدان رفته است که آمار کلی تقابل این تیم اماراتی با ایرانی‌ها را در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس تنها تیم ایرانی ناموفق
از 8 بازی برگزار شده میان الوحده و ایرانی‌ها تنها پرسپولیس موفق به پیروزی مقابل این تیم اماراتی نشده است. پرسپولیس در سال 2011 در گروهی بود که الوحده هم در آن حضور داشت و در دو بازی رفت و برگشت یک بار مقابل این تیم 2-0 شکست خورد و یک بار هم بازی دو تیم در آزادی با تساوی به پایان رسید تا سرخپوشان آماری بد مقابل این تیم از خود به جای بگذارند. پرسپولیس در آن سال در گروه خود آخر شد و همراه با الوحده نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

خاطره بد الوحده مقابل ایرانی‌ها
الوحده با احتساب امسال تا کنون 6 بار توانسته به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند (یک بار هم در سال 2015 در پلی‌آف مقابل السد شکست خورد و حذف شد) که از این تعداد تنها یک بار موفق به صعود از مرحله گروهی شده است. این تیم اماراتی تنها در سال 2007 موفق شد از گروه خود صعود کند و در همان اولین و آخرین صعود خود هم در نیمه‌نهایی در دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان اصفهان شکست خورده و حذف شد تا خاطره خوبی از ایرانی‌ها نداشته باشد.

آمار کلی الوحده مقابل تیم‌های باشگاهی ایران
الوحده امارات در 8 باری که مقابل تیم‌های ما قرار گرفته 2 بر پیروز از میدان خارج شده (مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن)، در 3 بازی به تساوی رضایت داده‌ (مقابل پرسپولیس، سپاهان و صبا) و 3 مرتبه هم طعم شکست را مقابل ذوب‌آهن، سپاهان و صبا چشیده است. الوحده در این 8 بازی 9 بار موفق به گشودن دروازه نمایندگان ما شده اما در مقابل 11 بار هم دروازه خود را باز شده دیده است.
منبع:مشرق
Share/Save/Bookmark