توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43049
يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در تعقيب فسادهاي سازمان يافته و اوباش سياسي
سپاه پاسداران در طول انقلاب همواره و بدون حاشيه هاي سياسي مفرگاه و مقرگاه نيروهاي آرماني، انقلابي، رشيد و ولايتي بوده که از وانع بلند و حصارهاي دشمن نهراسيده، و در سخت ترين شرايط، بالاترين بازده را در صحنه هاي دفاع از آرمان هاي انقلاب داشته اند. در دفاع مقدس سپاه پاسداران عصاره اصيل مقاومت بود، به بهاي جان هاي آزاده اي که در مسير آزادي وحريت انقلاب اسلامي فدا شدند از انقلاب دفاع نمود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي  در تعقيب فسادهاي سازمان يافته و اوباش سياسي
به گزارش خط نیوز؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هميشه مصداق آن جمله معروف امام (ره) (اگر سپاه نبود، کشور نبود) است اين جمله در وصف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يکي از رساترين و ماندگارترين جملات است.
سپاه پاسداران در طول انقلاب همواره و بدون حاشيه هاي سياسي مفرگاه و مقرگاه نيروهاي آرماني، انقلابي، رشيد و ولايتي بوده که از وانع بلند و حصارهاي دشمن نهراسيده، و در سخت ترين شرايط، بالاترين بازده را در صحنه هاي دفاع از آرمان هاي انقلاب داشته اند. در دفاع مقدس سپاه پاسداران عصاره اصيل مقاومت بود، به بهاي جان هاي آزاده اي که در مسير آزادي وحريت انقلاب اسلامي فدا شدند از انقلاب دفاع نمود.
سپاه پاسداران در تمامي فصول انقلاب راست قامت از آرمان هاي بلند نظام دفاع نموده و دراين مسير سترگ گام هاي بلندي برداشته. اينک انقلاب اسلامي در چهارمين دهه حيات خود در رويارويي با استکبار جهاني و روش ها و
تاکتيک هاي خصم دون به رويکرد و راهکارهاي جديدي را بر مي آزمايد که اين استراتژي شامل نگه داشت عمادهاي انقلاب از يک سو و از سوي ديگر مبارزه با آفت هاي دروني و بيروني است. در
دهه چهارم انقلاب توطئه ها و دنيامداري ها
روش هاي پيچيده اي را دنبال مي کند که شامل
توطئه هاي بيروني با هماهنگي هاي نيروهاي دروني است.
يکي از آسيب هاي چالش زاي انقلاب اسلامي، رويگرداني از انقلابي گري و دنيا خواهي مسئولين و افرادي است که در بطن انقلاب جاي گرفته اند. اين آفت دروني، موريانه اي نمودن عمادهاي انقلاب را در پي داشته و موجبات فروريزي دروني را فراهم مي آورد. فروريزي دروني موجب گسست پيوندهاي انقلابي بين انقلاب و مردم شده و از همين نقطه، چالش هاي جدي بين انقلاب و مردم ايجاد خواهد نمود، فاصله معني دار مردم از مسولين موجب قدرت سالبه اي شده که اين قدر سالبه موجب مي شود نظام از درون دچار آسيب هاي جدي شود، جريان حقوق هاي نجومي يکي از مواردي است که نشان مي دهد در سطح کلان اقتصادي کشور دست هايي وجود دارند که با تمام وجود در
پي قدرت طلبي و مال اندوزي بوده و شبکه ي نامرئي فساد گسترش معني داري به خود گرفته است.
اينجاست که انقلابي گري حکم مي کند که با اين جريان برخوردي قوي، قطعي، ريشه اي صورت بگيرد و در عين حال با شناسايي حاميان پشت پرده اين جريان ضمن افشاي ريشه هاي فساد ، برخوردي انقلابي انجام پذيرد.
هر چند بازگرداندن بيت المال جزئي از اين اقدام انقلابي است. اما شناسايي اطلاعاتي از ابعاد اين حرکت موريانه اي بايد امري محاسبه شده، متقن و با همه جانب نگري باشد، برخي به سادگي اين حرکت را فقط يک نابساماني مالي مي دانند که ريشه گسترانده، اما حقيقت ماجرا اين نيست و فراتر از اين بايد به موضوع نگريست، نمي توان يک حرکت به قول آقاي رئيس جمهور (چند صد مدير) را صرفاً يک حرکت مالي دانست، چند صد مدير کلان، صدها مدير مياني و آمر، و (امر) بردارد، که يک روي سکه است، روي ديگر سکه اين است اين چند (صد) مدير از سوي مديران مافوقي (ساپورت سياسي و انتصابي) شده و در حقيقت حلقه هاي متصل به يکديگر اين (فساد) اقتصادي را صورت داده اند که فراتر از (کوچک شمردن) هاي است که برخي جريان مرتبط سياسي آن را در حد کوچکي تعريف مي کنند، تا با کم رنگ و بيرنگ کردن آن بتوانند سياست هاي در سايه خود را پيگيري کنند... غارت منابع کشور در سال هاي سخت مقابله و حصر و انضباط اقتصادي و سال اقتصاد مقاومتي معني ويژه اي دارد، اينجاست که بايد قدرت قاهره انقلابي براي تسويه سياسي و تصفيه حساب هاي عملي که در اين زمينه به کار بيفتد، بحث حقوق هاي نجومي يک کالبد شکافي و رمزگشايي طبيبانه و يک جراحي حاذقانه مي طلبد، اينجاست که بايد نهادي توانا، مقبول و خوش نام به ميدان بيايد، و پدرخواندگان اين فساد سازمان يافته را يکي پس از ديگري قبل از فرار از ثغور کشور شناسايي، دستگير و حقايق پشت پرده را رمزگشايي نمايد. چگونه است که وام هاي ميلياردي به نام اين افراد اندک اختصاص يافته؟! رابطه اين عناصر با مهره دولتي چه بوده است؟! نيروهاي و چهره ساپورت کننده اين انتصاب ها چه کس و کساني بوده؟! بدون ترديد سکوت برخي منابع خاص که دراين زمينه بايد اظهار نظر کنند، خالي به نظر مي رسد. نمي توان بعد از کشف هر فساد و سوء استفاده چهره هايي و افرادي خود را مستحضر به موضوع دانسته و سکوت معني دار خود را بدون توجيه (رابين هودي) بشکنند، رابين هودهاي جريان فساد مالي حقوق هاي نجومي بايدبه افکار عمومي پاسخ بدهند و از خلط مباحث جداً بپرهيزند.
گرچه گفته مي شود که (مردان شجاع فرصت مي آفرينند و ترسوها و ضعيف ها منتظر فرصت مي نشينند)
از مردان شجاعمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به پاس ورود به اين فساد سازمان يافته قدرداني مي کنيم اين عرصه سيمرغ را در خور همين برادران، پاسدار انقلاب دانسته و از آنان مي خواهيم اجازه ندهند موضوع فرار اين چهره ها مانند (خاوري) داستان و ضرب المثل شود.
اما با مردان منتظر فرصت هم سخني داريم؛
اين حلقه مبهم با بايد دولت راستگويان که مدعي راست گويي است جواب بدهد، چه سان دولتي (صدها) مدير حاشيه دار را انتصاب نموده؟! به چه دليل سوابق و لواحق اين جمع در حجاب مستوري مانده و چرا و به چه دليل فرمايشات مقام معظم رهبري را عملاً جاري نمي کنيد؟! چرا و به چه دليل دولت شما به جاي جراحي اساسي در سلسله اعصاب اين حرکت، براي توجيه آن مثل و مطلب و مقايسه مي آوريد؟!
تا با امثله و مقايسه آن را کم رنگ کند.
بدون ترديد فرزندان ولايتي اين نظام با توان و تاسي از آرمان هاي انقلاب دراين راه ذره اي ترديد به خود راه نداده و همواره در صراط مبارزه با گردنه گيران احد انقلاب و اوباش سياسي و شرارت هاي سازمان يافته انان خواهد ايستاد.
Share/Save/Bookmark