توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 46208
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۱
»عينک خوش خيالي و خوش بيني«
آقاي رئيس جمهور لطفاً عينک تان را برداريد
آقاي رئيس جمهور ، اين بار نديدن حقايق جامعه راباعينک درماني و معالجه چشمان بروفق مراد ديدن ترغيب نمود، راستي آقاي رئيس جمهور نمي توان براي ميليون ها چشم که حقايق و متن جامعه را مي بينند و با پوست و استخوان درک مي کنند ( عينک خوش بيني و خوش خيالي خريد) ، جا دارد شما اين عينک خوش خيالي را از چشم مبارک برداريد .
آقاي رئيس جمهور  لطفاً عينک تان را برداريد
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ يادم مي آيد در اوايل نهضت اسلامي به رهبري امام خميني (ره) يکي از خانم‌هاي متدين و مبارز، به همشيره ام کتابي داده بود بنام ( کي به چشم پسرک عينک زده بود) من محتواي کتاب را چندين بار خواندم. ماحصل اين کتاب اين بود که کسي به چشم پسرکي عينک زده بود پسرک با آن عينک دنيا را خيلي زيبا مي ديد و همه چيز بروفق مراد بود و حقايق را نمي ديد و ضمير دردهاي جامعه را درک نمي کرد و در فضاي خيالي و مجازي زندگي مي کرد. از قضا روزي عينک مي شکند يا از چشم پسر برداشته مي شود، ذهنم ياري نمي کند کدام درست است آنگاه است که پسرک آرمانشهري که با عينک مي ديد را اينک نمي ديد و بدون عينک حقايق را مي ديد.
آقاي رئيس جمهور ، اين بار نديدن حقايق جامعه راباعينک درماني و معالجه چشمان بروفق مراد ديدن ترغيب نمود، راستي آقاي رئيس جمهور نمي توان براي ميليون ها چشم که حقايق و متن جامعه را مي بينند و با پوست و استخوان درک مي کنند ( عينک خوش بيني و خوش خيالي خريد) ، جا دارد شما اين عينک خوش خيالي را از چشم مبارک برداريد .
آقاي رئيس جمهور؛
شايسته نيست حقايق جامعه را ملفوف و مستور کنيم، به قول حافظ مستوري و مستي همه کس نتواند، البته شايد شما بتوانيد. حقايق دردناکي را در جامعه شاهديم، برجام، حقوق هاي نجومي ، وام هاي نجومي ، اختلاس هاي فوق نجومي ، چوب حراج زدن به اموال عمومي ، تطهير مختلسين و نزديکان از اتهامات واقعي و وارده، اخذ ميلياردها پول از عناصر مشکوک الحال براي انتخابات رياست جمهوري ، بيکاري ، رکود و ....
آقاي رئيس جمهور؛
حقايق بسيار تلخ ديگري وجود دارد، مثل نفوذ جريان فاسد فتنه به شريان هاي سياسي و اقتصادي کشور و حضور آن ها در جامعه، در حالي که مقام معظم رهبري آن را خط قرمز ناميدند. حتماً در تشييع آقاي هاشمي ملاحظه نموديد ريشه هاي آن فساد سازمان يافته هنوز وجود دارد و هنوز دولت شما به فرامين مقام معظم رهبري تن نداده است و مردم حضور عناصر فتنه‌گر را در رأس امور جاري خود به عينه مي بينند، عناصر فتنه گر و فتنه جو در حيات خلوت سياسي دولت شما در حال توطئه عليه نظام، ولايت و نيروهاي مؤمن هستند.
آقاي رئيس جمهور؛
آمارها بفرمايش خودتان جيب مردم و چشم هاي بيناي مردم است، مردم مي بينند چه کساني از رانت خواران که از ديوار اعتماد مردم بالا رفته اند حمايت کرده اند.
آقاي رئيس جمهور؛
آن مزدوج شور بخت آسمان جل، که به وعده وام ازدواجش هر روز کفش آهنين پوشيده تا وام ازدواجش را اخذ کند را عينک شما چگونه نمي بيند و چگونه برخي ميليارد ، ميليارد وام بدون وثيقه مي گيرند ، و آن را سرمايه گذاري کرده و مولتي ميلياردر مي شوند ولي به آن زوج جوان شندرغاز وام داده نمي شود و آنگاه ماست ماليزاسيون حقايق جامعه هر روز بشکلي رخ مي دهد.
آقاي رئيس جمهور :
طرد و منزوي نمودن هزاران مدير لايق و گمنام ولايت باور دستاورد دولت تدبير و اميد است واز سوي ديگر بيکاري و تورم پنهان مايحتاج ضروري مردم، جان را به لب مردم آورده واقعاً شما اينها را نمي بينيد؟! و گفتني هاي فراوان که صفحات فراواني مي طلبد و جوهرهاي فراوانتر. خوب است حقايق را ببينيد و درک کنيد.
حالا شما عينک خوش بيني تان را برداريد و دستور صادر کنيد که عينک خوش خيالي نسبت به (کدخدا) هم مجاني توزيع نشود، راستي نکند دولت شما مي خواهد به چشم پسرک ها عينک زده شود.
آقاي رئيس جمهور:
صداوسيما که ملک مطلق دولت هانيست ، اگر ضرورت دارد شما به چشم هاي صداوسيما هم عينک بزنيد. بدون ترديد صداوسيما برخلاف مشي خود تاکنون از دولت شما بيش از حد مشخص و معلوم طرفداراي من غير حق نموده و عملاً تريبون و سخنگوي دولت شده است ، بندهاي سخت اقتصادي شما و دولت شما عليه صداوسيما و پرسنل شريف آن بيش از حد معمول و معقول است.
شما صداوسيما نمي خواهيد، بوقي مي خواهيد که عينک خوش خيالي شما را برچشم بزند و مدام از لباس هاي ( نداشته) پادشاه تعريف کند، صداوسيما هرگز متعلق به دولت ها نبوده و نيست.
اصرار ندارم بگويم صداوسيما برخلاف نص صريح رسالتش عمل کرده ولي در مورد دولت شما بيش از استاندارد دولت هاي قبل با غمض عين و همکاري و همسوئي نگريسته است. قياس دولتي و دولتي مدارانه شما در مصاحبه‌تان دقيقاً عملکردي است که شما در حصر صداوسيما داشته ايد.
خيلي از مواقف بودجه رسانه ملي با سليقه دولت شما ( اٌستاعلم) شده است . بگذريم در اين حد کفايت مي کند؟!
Share/Save/Bookmark