توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 43841
يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۹
انار قاچاق کیلویی 40 هزار تومان/ قیمت میوه‌های تابستانه ثابت ماند
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: قیمت هر کیلو انار خارجی در میادین میوه‌و‌تره بار 40 هزار تومان و قیمت میوه‌های تابستانه با توجه به نزدیکی به پایان فصل ثابت مانده است.
انار قاچاق کیلویی 40 هزار تومان/ قیمت میوه‌های تابستانه ثابت ماند
به گزارش خط نیوز؛ علی مهاجران در گفت و‌گو با خبرگزاری میزان، با اشاره به ورود نوبرانه جدید به میادین میوه‌و تره بار گفت: انار داخلی به تازگی وارد میادین شده و قیمت آن کیلویی 4 هزار تومان است که قیمت این میوه از نوع وارداتی که تا دو هفته اخیر در میادین به فروش می‌رسید کیلویی 40 هزار تومان بوده است و نارنگی تخم ژاینی داخلی نیز تا چند روز آینده وارد میادین می‌شود و قیمت آن هنوز مشخص نیست.

وی در خصوص قیمت میوه‌های تابستانه تصریح کرد: قیمت میوه‌های تابستانه با توجه به پایان فصل با ثبات همراه است به طوری که هر کیلو گیلاس 12 هزار تومان، هر کیلو آلبالو داخلی 7 و خارجی 6 هزار تومان، هر کیلو آلو شابلون 3 تا 4 هزار تومان، هلو 4 تا 5 هزار و 500 تومان است، به علاوه قیمت هر کیلو خیار بوته‌ای 2 تا 2 هزار و 500 تومان و هر کیلو خیار گلخانه‌ای هزار و 500 تا 2 هزار و 500 تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در ادامه افزود: قیمت هر کیلو گوجه فرنگی، سیب زمینی و پیاز 600 تا هزار و 200 تومان، هز کیول خربزه هزار تا 2 هزار و 500 تومان و هر کیلو هندوانه 400 تا 800 تومان است.

مهاجران با اشاره به قیمت هر کیلو زغال‌اخته در میادین میوه و تره‌بار گفت: قیمت هر کیلو زغال‌اخته داخلی 13 هزار تومان و هر کیلو زغال‌اخته وارداتی 14 هزار تومان است که از لحاظ کیفیت، نوع داخلی این میوه بهتر بوده و وارداتی آن تنها ظاهر و سایز خوبی دارد ولی از نظر کیفیت قابل قیاس با میوه داخلی نیست.

وی در انتها خاطر نشان کرد: هر کیلو انبه در میادین 4 تا 8 هزار تومان و هر کارتن آناناس 80 هزار تومان است.
Share/Save/Bookmark