توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 62930
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷
پایان هفته دوم لیگ برتر کبدی
سرمربی دانشگاه آزاد هرسین: تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم
سرمربی دانشگاه آزاد هرسین: تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم
سرمربی تیم کبدی دانشگاه آزاد هرسین پس از کسب یک باخت و یک پیروزی در هفته دوم لیگ برتر کبدی کشور گفت: هرچند یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ هستیم، اما تیم دست و پا بسته‌ای هم نیستیم و می‌توانیم روی سکو باشیم.

مسلم امیری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کبدی، اظهار کرد: در این هفته هم به مانند هفته اول رقابت‌ها دو دیدار برگزار کردیم که حاصل آن یک پیروزی و یک شکست بود.

وی اضافه کرد: در دیدار اول تیم امید جلین گرگان را با نتیجه 59 بر 38 شکست دادیم، اما در دیدار دوم برابر تیم قدرتمند رعد پدافند قم بازی را با نتیجه 51 بر 31 واگذار کردیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد هرسین با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در دو هفته اول رقابت‌های لیگ برتر کبدی، تصریح کرد: تیم ما با ترکیبی کاملا بومی اولین حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر کبدی تجربه می‌کند.

وی افزود: در این مسابقات برابر تیم‌هایی قرار می‌گیریم که اکثر آنها از حضور بازیکنان ملی پوش بهره می‌برند و یا بازیکنان لژیونری دارند که با قراردادهای میلیاردی در لیگ ستارگان هند بازی می‌کنند.

امیری اضافه کرد: همه تیم‌ها با استفاده از چنین بازیکنان و اسپانسرهایی قوی در رقابت‌های لیگ حضور پیدا کرده‌اند، اما ما دستمان خالی است و بازیکنانی جوان و بومی داریم، با این وجود با غیرت و تعصب بازی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هرچند پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم، اما تیمی دست و پا بسته نیستیم و روز بروز هم شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد هرسین یادآورشد: تلاش می‌کنیم تا در پایان رقابت‌های امسال لیگ قهرمان باشیم و یا حداقل روی سکو قرار بگیریم و این برای ما دست نیافتنی نیست.
Share/Save/Bookmark