توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30520
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱
حقوق بشر از نوع غربی؛
متجاوز و قاتل زنان لس‌آنجلس پس از ۳۴ سال هنوز محاکمه نشده است/ مردم غرب منتظر "اعدام" شیطان سال ۱۹۸۰
مردی که ۳۴ سال پیش ده‌ها زن را مورد تعرض جنسی قرار داده بود و برخی از قربانیان خود را نیز به طرز فجیعی به قتل رسانده بود،‌ بازهم بدون محاکمه از جلسه دادگاه خارج شد و به قربانیان خود پوز‌خند ‌زد.
متجاوز و قاتل زنان لس‌آنجلس پس از ۳۴ سال هنوز محاکمه نشده است/ مردم غرب منتظر "اعدام" شیطان سال ۱۹۸۰
به گزارش خط نیوز ،‌ "ساموئل کوچیکه" به جرم آزار و اذیت جنسی ده‌ها زن و قتل ۳زن از ۳۴ سال پیش در زندان شهر لس آنجلس به سر می‌برد، دوباره به دادگاه فرخوانده شد.

"کوچیکه" که بر روی صندلی چرخدار در صحن دادگاه حاضر شد به حرف‌های قاضی دادگاه گوش می‌داد و می‌خندید و از آنچه که انجام داده بود اصلا پشیمان نبود و دائم زیر لب می‌گفت: این حق من بود که با هر کسی که بخواهم رابطه داشته باشم و آنان در برابر خواسته‌های محترمانه من مقاومت می‌کردند.

این قاتل و متجاوز بی‌رحم به قتل ۳ زن در دادگاه اشاره کرد و گفت: آن سه زن نه تنها در برابر خواسته من مقاومت کردند،‌ بلکه ناسزا گفته و مرا تحقیر کردند و باید کشته می‌شدند.

بنابر گزارش پلیس این قاتل در بیشتر اوقات در سطح شهر لس آنجلس پرسه می‌زد و طعمه خود را در زمان مناسب می‌ربود و سپس مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داد.

پلیس توانست تنها در یکسال تحقیقات خود ۲۶ قربانی را شناسایی کند که بیشتر آنان از ترس "کوچیکه" ابتدا منکر هرگوه اتفاقی می‌شدند، ولی بعد که فهمیدند وی دستگیر شده، اعمال شیطانی و وحشیانه "کوچیکه" را بازگو کردند.

جلسه دادگاه در حالی که تمامی قربانیان و برخی از مردم منتظر حکم اعدام این مرد شیطان صفت پس از ۳۴ سال بودند، مجدد به زمان دیگری موکول شد،‌ که وکلا در واکنش به تجدید دادگاه اعلام کردند: "کوچیکه" با کم رنگ تر شدن جنایتش از دادگاه به جرم تحمل چندین سال حبس،‌ آزاد خواهد شد.

گفتنی است،‌ این قاتل بی‌رحم ۳۴ سال پیش زمانی شناسایی شد که یکی از اجساد قربانیان که دفن کرده بود،‌ سر از خاک بیرون زد و پلیس با آزمایش DNA خون بر روی جسد توانست هویت "کوچیکه" را شناسایی و وی را دستگیر کند.




Share/Save/Bookmark