نقوی‌حسینی:اقدام‌هیأت‌رئیسه‌خلاف‌قانون‌است

31 خرداد 1394 ساعت 12:18

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: پس از آنکه این طرح در کمیسیون به تصویب رسید و در دستور کار مجلس قرار گرفت، کمیسیون در جلسه‌ای دیگر این طرح را اصلاح کرده که خلاف قانون است


سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «نسیم» با اعلام یک اقدام خلاف آئین‌نامه در کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برای الزام دولت برای حفظ دستاوردهای هسته‌ای هفته پیش طرحی توسط کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و گزارش این طرح به صحن علنی فرستاده شد و در دستور کار مجلس هم قرار گرفت.



وی همچنین گفت: ولی چند روز بعد، برخلاف تبصره ۲ ماده ۱۴۷ آئین‌نامه مجلس، طرح دیگری با محتوای دیگری در کمیسیون امنیت ملی در خصوص الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای مطرح شد، مصوب شد و به هیأت رئیسه مجلس فرستاده شد. این طرح دوم در دستور کار مجلس قرار گرفته است.



نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: تبصره ۲ ماده ۱۴۷ آئین‌نامه می‌گوید وقتی طرحی در دستور کار قرار گرفت امکان اصلاح، تغییر و جابجایی ندارد و این اقدام هیأت رئیسه برخلاف ائین‌نامه است. بنده در جلسه کمیسیون برای تصویب طرح دوم این موضوع را تذکر دادم ولی کارگر نیافتاد. این طرح سه‌شنبه در دستور کار قرار خواهد گرفت.


کد مطلب: 36246

آدرس مطلب: http://khatnews.com/vdcaiune.49niy15kk4.html

خط نيوز
  http://khatnews.com