بالاخره شیرزاد هم فهمید!

1 ارديبهشت 1394 ساعت 15:56


گروه سیاسی- خط نیوز: احمد شیرزاد فعال سیاسی اصلاح طلب که به بیان مواضع آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایران مشهور است، در گفتگویی با سایت ضدانقلاب کمله سخنان متفاوتی بیان کرده که جالب توجه است.

به گزارش خط نیوز،
در حالی که پس از ۱۸ ماه مذاکرات هسته ای بی ثمر، ضمن تعطیلی بسیاری از تاسیسات هسته ای کشور تحریم ها نیز افزایش پیدا کرده و هیچ تحول خاصی در اقتصاد داخلی پیدا نشده است، به نظر می رسد برخری چهره های خاص نیز متوجه سوء نیت آمریکا شده اند که از جمله آنها باید به اظهارات اخیر شیرزاد اشاره کرد.

وی در در بخشی از سخنانش می گوید: «اینکه سرنوشت اقتصاد ایران موکول به مسئله ای شود که تهدید بالای سرش باشد برای کل ایرانیان غیرقابل تحمل است. اینکه تحریم ها مانند استخوان لای زخم بماند و هراسی از ادامه تحریم ها وجود داشته باشد و سرمایه گذاران خارجی بلاتکلیف بمانند قابل قبول نیست... اگر غربی ها نخواهند تحریم ها را بردارند اساسا مذاکرات بلاموضوع است یعنی برای کل ایران مسئله اقتصاد و لغو تحریم ها اهمیت دارد. بنابراین اگر مذاکرات به بازی های سیاسی طولانی مدت موکول شود، ادامه مذاکرات دشوار خواهد بود و غربی ها این موضوع را درک کرده اند. بنابراین امید ما این است که حتی اگر چند ماه هم امضای توافق نامه نهایی طول بکشد مهم این است که طرفین به تعهدات خود عمل کنند.»

گفتنی است احمد شیرزاد نماینده تندروی مجلس ششم و عضو حزب منحله مشارکت است که اظهارات افراطی اش در مجلس ششم حتی باعث واکنش کروبی نیز شده بود، بگونه ای که یک بار رییس مجلس وقت در پاسخ به مواضع وی گفت: «من در همه مدت مسؤولیتم سابقه نداشته به نماینده‌ای درباره نطقش اعتراض کنم ولی این حرفهایی که شما (شیرزاد) زدید همان حرفهایی است که مرتب رادیو اسرائیل می‌گوید.»
/رجا


کد مطلب: 35287

آدرس مطلب: http://khatnews.com/vdcefw8x.jh8nvi9bbj.html

خط نيوز
  http://khatnews.com