مهدی هاشمی به چند سال حبس محکوم شده است؟!

16 فروردين 1394 ساعت 17:11

نکته قابل تامل خبر سید وحید ابوالمعالی از میزان محکومیت موکلش در پرونده سنگین مهدی هاشمی بود. ابوالمعالی گفت: "ما به دلیل غیر علنی‌ بودن دادگاه و قطعی‌نبودن حکم، مجاز به بیان جزییات نیستیم، اما قطعا جزای حبس، در حکمی که به ما ابلاغ شده از نصف میزانی که در خبرگزاری فارس اعلام شده هم کمتر است."


به گزارش خط نیوز ، روز گذشته خبر مبنی بر اعتراض مهدی هاشمی رفسنجانی به حکم محکومیتش در دادگاه انقلاب و درخواست برای تجدید نظر در حکم این متهم در برخی از خبرگزاری ها و روزنامه های کشور منتشر گردید.

هرچند وکیل مهدی هاشمی در گفتگو با روزنامه شرق ضمن بی نتیجه دانستن اعتراض به حکم دادگاه، خبر منتشر شده در مورد درخواست تجدید نظر محکومیت موکلش را تکذیب نمود اما نکته قابل تامل خبر سید وحید ابوالمعالی از میزان محکومیت موکلش در پرونده سنگین مهدی هاشمی بود.



ابوالمعالی گفت: "ما به دلیل غیرعلنی‌بودن دادگاه و قطعی‌نبودن حکم، مجاز به بیان جزییات نیستیم، اما قطعا جزای حبس، در حکمی که به ما ابلاغ شده از نصف میزانی که در خبرگزاری فارس اعلام شده هم کمتر است."

بر اساس اعلام سخنگوی قوه قضائیه در حکم این آقازاده پرحاشیه که روز ۲۶ اسفنده ماه سال گذشته به متهم و وکلای وی ابلاغ شد به استناد ماده ۳ قانون تشدید مرتکبان ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری حکم به حبس، جزای نقدی و انفصال صادر شده است.

چندی پیش نیز منابع مطلع از محکومیت ۱۵ سال حبس این آقازاده به سه اتهام رشوه خواری، اختلاس، اخلال امنیتی خبر داده بودند.


کد مطلب: 34955

آدرس مطلب: http://khatnews.com/vdcft1dm.w6djtagiiw.html

خط نيوز
  http://khatnews.com