فیلم: رسوایی جدید پلیس آمریکا

8 شهريور 1391 ساعت 11:02


کتک زدن يک جوان امريکايي در کاليفرنيا به علت اسکيت سواري، تبديل به تازه ترين رسوايي پليس امريکا شده است.
به گزارش خط نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، در شهر ونيس در ايالت کاليفرنياي امريکا اسکيت سواري بسيار مرسوم است.
با اين حال براي رونالد ويتلي اسکيت سواري منجر به حمله پليس به وي و کتک زدن وحشيانه وي توسط پليس شد.
اين دانشجوي بيست ساله مي گويد در حال اسکيت بازي بود که در فاصله چند متري از درب ورودي خانه مورد حمله پليس قرار گرفت.
ماموران پليس هنگام حمله به وي هيچ گونه هشداري ندادند و بلافاصله وي را به زمين زدند و مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وي مي گويد در حال بازگشت به خانه بودم که در پله دوم منزل ناگهان مورد حمله نيروهاي پليس قرار گرفتم. آنها از موهايم و کمرم مرا گرفتند و مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وي همچنين هر گونه حادثه قبلي را که منجر به اين واکنش پليس کاليفرنيا شده باشد، رد کرد و گفت پيش از اين هيچ ارتباط و برخوردي با ماموران پليس نداشته و حتي يک کلمه هم با آنها صحبت نکرده است.
گفتني است در پي فريادهايي که اين جوان بيست ساله مي زد، شماري از همسايگان وي خود را به محل رساندند و به فيلمبرداري با موبايلهاي خود از اين حادثه پرداختند.
پدر اين جوان بلافاصله از اين حادثه آگاه شد و خود را به محل رساند با اين حال نيروهاي پليس اجازه دسترسي وي به پسرش را ندادند.
پدر اين جوان گفت سخت ترين بخش حادثه اين بود که نمي توانستم خود را پسرم برسانم. وي گفت نيروهاي پليس پسرم را که در حال فرياد زدن بود به زور داخل خودرو کردند.
وي گفت بدتر اين بود که به هيچ وجه نمي دانستم که وضعيت سلامت پسرم چگونه است و بدتر از همه اينکه مي ديدم پسرم در وضعيتي قرار دارد که به هيچ وجه نمي توانم کمکش بکنم.
پليس فلوريدا درخواست براي مصاحبه در اين باره را رد و اعلام کرد اين جوان با اسکيت سواري در جهت عکس خيابان در ترافيک خلل ايجاد کرده بود.
پدر اين جوان ضرب و شتم پسرش به علت اسکيت سواري در خيابانهاي ونيس توسط پليس را بسيار مسخره توصيف کرد.
با انتشار تصاوير کتک خوردن اين جوان توسط پليس امريکا اين ماجرا به سرعت با اعتراض گسترده فعالان حقوق مدني در اين کشور تبديل به تازه ترين رسوايي پليس امريکا شده است با اين حال اين جوان در رويدادي جالب در ميان معترضان حاضر شد و طي اظهاراتي احساسي خواستار آرامش معترضان شد.
خانواده اين جوان امريکايي نيز خواستار آن شدند که اين پرونده مورد بررسي دقيق قرار گيرد و اتهاماتي که اين جوان با آن روبرو است لغو شود.


کد مطلب: 5613

آدرس مطلب: http://khatnews.com/vdcg.q9nrak93wpr4a.html

خط نيوز
  http://khatnews.com