توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70798
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۱
نقش موثر رسانه ها در بصیرت افزایی ملت انقلاب اسلامی
نقش موثر رسانه ها در بصیرت افزایی ملت انقلاب اسلامی
به گزارش خط نیوز. آئین اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر کرمانشاه با شرکت جمعی از اصحاب رسانه و با حضور سردارسرتیپ بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در مجتمع بعثت و در روز یک شنبه مورخ ۲۷ اسفند ماه برگزار شد .
در این مراسم سردار ریحانی به دستآورد های افتخار آمیز نظام اسلامی، بیداری وبصیرت ملت شریف ایران و عزم و ارده این ملت بزرگ برای مقابله با دشمن، پرداخت .
وی در ادامه به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه وحمایت آنها از نظام اسلامی اشاره کرد.
دکتر جهانبخش زنگنه تبار هادی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه ،در این آئین و نشست صمیمی و در ادامه فرمایشات سردار ریحانی به بیان توطئه ها ونقشه های شوم دشمنان برای ایجاد اخلال در امنیت ملی اشاره کرد وگفت همه ی انتخابات گذشته حساسیت خاص خود را داشتند، اما هیچگاه امنیت ملی کشور به این اندازه، به میزان مشارکت مردم در انتخابات گره نخورده بود.تاکیدات امام خامنه ای(مد ظله العالی)دریک سال اخیر مبنی برمشا رکت حداکثری درانتخابات بخاطر رویای توطئه توسط دشمنان اسلام ونظام اسلا می بود. دشمنان در صدد انتقال بحران از سرزمین های اشغالی به ایران اسلامی بودند زیرا هیچگاه فرزند نامشروع آنها یعنی رژیم صهیونیستی اینچنین ضربه فنی نشده بود و هیمنه پوشالی او درهم نشکسته بود و آبروی او نرفته بود. حضور روسای جمهور آمریکاو فرانسه و نخست وزیر انگلیس در روز های اول عملیات طوفان الاقصی و کمک میلیارد ها دلاری به رژیم صهیو نیستی، نشانه‌ی احساس خطر آنها بود .
برنامه ی آمریکا وهمپیمانانش این بود که ترکیبی از توطئه های گذشته از جمله فتنه اجتماعی سال ۱۴۰۱ و فتنه های معیشتی سالهای ۱۳۹۶و ۱۳۹۸ و فتنه سیاسی سال۱۳۸۸ را یکجا در کشور به اجرا بگذارند و بهترین بهانه برای اجرای آن ،پایین بودن میزان مشارکت در انتخابا ت بود و به قول فرمایش سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی مشارکت پایین در انتخابا ت ،کوچه را برای دشمن باز میکرد، اما به لطف خدای متعال و رهبری های حکیمانه امام خامنه ای( مدظله العالی) و بصیرت بی نظیر ملت شریف ایران همه نقشه های دشمنان همجون گذشته نقش بر آب شد و این موضوع درکنار سایر دستاوردهای تظام اسلامی ،از نتایج مدیریت عالی و بی نظیردینی ولی معظم فقیه است که برتمام یاوه گویی های دشمنان مبنی برناکارآمدی حکومت دینی خط بطلان کشید.
وی گفت: نیک میدانید همه ی دستاورد های معجزه آسای نظام اسلامی وعزتی که انقلاب اسلامی برای ملت ایران و برای امت اسلامی آفرید، تحت مدیریت ولی فقیه بوده وهمه اینها جلوه ای از حکومت جهانی امام زمان (عج ) است، انشالله با ظهور حضرت ولی عصر (عج)، همه ی آرزو های امت اسلامی وهمه ی مستضعفان عالم برآورده و بساط پوشالی مستکبران عالم جمع خواهد شد .
زنگنه تبار در ادامه گفت :همه رسانه ها باید نقش تاریخی خود را در حمایت از نظام اسلامی و آرمان های امامین انقلاب و شهدای عزیز به خوبی ایفا کنند هرچند متاسفانه برخی از رسانه های کشور در زمین‌ دشمن بازی میکنند .
دکتر جهانبخش زنگنه تبار در پایان گفت: علت اینکه ندای "اَینَ عَمار" امام خامنه ای( مدظله العالی) بلند است، این است که حتی خیلی از انقلابیون هم نسبت به جهاد تبیین قصور می‌کنند و در تشخیص آن ناتوان اند و می بینیدگاهی در جمع انقلابیون هم معرفی رسانه هایی که به "جهاد تبیین" می پردازند رابا تبلیغ تلویزیونی ودرآمدزایی اشتباه می گیرند.
دراین نشست از برگزیدگان کار رسانه ای که در حوزه های مختلف در یکسال اخیر بهترین فعالیت را داشته اند، تجلیل شد.
Share/Save/Bookmark