توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 34158
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از بی‌توجهی ‌ارشاد به توهین روزنامه اعتماد
عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از بی‌توجهی وزارت ‌ارشاد به توهین روزنامه اعتماد به ساحت امام حسین (ع) گفت: ‌مگر توهین به امام حسین(ع) با توهین به پیامبر(ص) فرق می‌کند؟
به گزارش خط نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام جمعه مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در جلسه تفسیر قرآن کریم در مهدیه مشهد‌ با بیان اینکه ‌خیلی از دوستان به ما مراجعه می‌کنند که بی‌حجابی و فساد زیاد شده است، افزود: ‌‌پاس دادن موضوع به دیگران درست نیست، اگر از معصیت و نافرمانی پروردگار ناراحت هستید، خودتان حرکتی کنید نه اینکه به نهاد و مسئولی این موضوع را پاس دهیم.

امام‌ جمعه مشهد ‌با انتقاد شدید از چاپ گفت‌وگویی در یکی از روزنامه‌ها که امام حسین (ع) را «اسوه‌ای رنگ‌باخته» خوانده بود، گفت: گاهی چیزهایی در این مملکت به وجود می‌آید که انسان انتظار آن را ندارد؛ در روزنامه‌ای رسمی مصاحبه‌ای کردند که روزنامه‌نگار آن می‌پرسد «امروز برخی می‌پرسند امام حسین اسوه است، فکر نمی‌کنم الگو باشد، اگر هم الگو باشد، اسوه‌ای رنگ‌باخته است»، از امام حسین (ع) اسوه‌تر در تمام رهبران دنیا و ادیان دیگر، الگویی پررنگ‌تر از سیدالشهدا پیدا می‌کنید؟

وی گفت: مصیبت این است که نظارت مطبوعات وزارت ارشاد نیز از کنار آن رد شد، شما دولت اسلامی و مسئول نظام هستید، از کنار این موضوع می‌گذرید که ژست دموکراتیک به خود بگیرید که ما توهین به سیدالشهدا (ع) را آزاد می‌گذاریم؟ مگر توهین به امام حسین (ع) با توهین به پیامبر (ص) متفاوت است؟
Share/Save/Bookmark