توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 69448
سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۱
سرپرست فرمانداری کرمانشاه:
ساماندهی وضعیت نان کرمانشاه را با جدیت دنبال می‌کنیم
سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: با جدیت پیگیر ساماندهی وضعیت نان و نانوایی‌های شهرستان هستیم.
ساماندهی وضعیت نان کرمانشاه را با جدیت دنبال می‌کنیم
محمدرضا آمویی در گفت و گو با ایسنا، از ساماندهی وضعیت نان به عنوان یک مطالبه جدی مردم کلانشهر کرمانشاه یاد کرد و افزود: در تلاشیم در یک پروسه زمانی مشخص بهبود کیفیت نان و روند فعالیت نانوایی‌ها و نهایتا افزایش سطح رضایتمندی مردم را در کلانشهر کرمانشاه شاهد باشیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در بحث نان در کرمانشاه، گفت: در کنار اینکه صف های طولانی خرید نان را در کرمانشاه می بینیم، بعضا کیفیت پایین نان، کم فروشی، گرانفروشی و تعطیلی گاه وبیگاه و مشخص نبودن ساعت کار نانوایی ها گله مندی مردم کرمانشاه را در پی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری چندین جلسه با خبازان برای شنیدن نظرات آنان، گفت: بدنبال کاهش مشکلات خبازان هم هستیم که این امر بر افزایش کیفیت نان و رضایتمندی مردم تاثیرگذار خواهد بود.

آمویی اشاره ای هم به درخواست های واحدهای خبازی برای افزایش قیمت نان داشت و گفت: از سال ۱۳۹۷ تاکنون تنها دو بار قیمت نان بالا رفته که واحدهای خبازی با توجه به افزایش هزینه‌ها درخواست افزایش قیمت نان را دارند که باید به این خواسته آنها هم رسیدگی شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه نبود کارگرهای ماهر هم یکی از چالش های پیش روی واحدهای خبازی در کرمانشاه است، گفت: قبلا سندیکای کارگری در کرمانشاه فعال بود و نانوایی‌ها می‌توانستند نیروی کار مورد نیاز خود را از طریق این سندیکا تامین کنند که هم اکنون دیگر وجود ندارد.

وی به استیجاری بودن برخی واحدهای خبازی و افزایش اجاره‌ها هم اشاره کرد و گفت: این افزایش قیمت‌ها موجب افزایش هزینه خبازی‌ها شده و گاها واحدهای خبازی را ناچار به انتقال به محله دیگری که اجاره بهای پایین‌تری دارند، می‌کند.

آمویی ادامه داد: در مجموع بدنبال این هستیم با یک برنامه مشخص، به وضعیت نان در کرمانشاه سامان دهیم تا هم نان با کیفیت بهتری به دست مردم برسد و هم مشکلات خبازی ها کمتر شود.
Share/Save/Bookmark