توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67396
سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱
استاندار کرمانشاه:
خدمتگزار تک‌تک مردم هستم
تمام توان و داشته‌های خود را برای رفع مشکلات مردم تقدیم می‌کنم
سینه ستبر کرمانشاه در پی ندانم کاری‌های گذشته زخمی است و باید آن را ترمیم کنیم
خدمتگزار تک‌تک مردم هستم
به گزارش خط نیوز؛ استاندار کرمانشاه با بیان اینکه من استاندار تمام استان و خدمت‌گزار تک‌تک مردم هستم؛ گفت: تمام توان، انرژی و داشته‌های خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها به کار خواهم بست و هیچ ارزش و اعتنایی برای حاشیه سازی ها قائل نیستم.
بهمن امیری مقدم در آیین بزرگداشت روز ملی اصناف که روز یک تیرماه با حضور معاون اقتصادی استاندار و فعالان و مدیران بخش خصوصی و اصناف کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: اصناف در همه عرصه‌ها از جمله پیروزی انقلاب
اسلامی، دوران دفاع مقدس و در بحران های مختلف مانند سیل، کرونا و امر خداپسندانه کمک به نیازمندان، حضوری درخشان و ماندگار داشته است.
وی افزود: اصناف یک پل ارتباطی میان
دولت و مردم است و دولت هم همیشه در نقش یک حامی و پشتیبان برای بازاریان ظاهر شده است.
استاندار کرمانشاه مشتری مداری را یک الگو برای اصناف دانست و گفت: بازاریان همیشه از متدین ترین اقشار جامعه بوده‌اند و بر اساس این اعتقاد قوی همیشه خدمتگذار مردم و یاری دهنده اقشار ضعیف جامعه بوده‌اند.
وی بر خدمات گسترده نظام در استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: تصویر کرمانشاه قبل از انقلاب و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و باید خدمات جمهوری اسلامی به کرمانشاه برای همگان بازگو شود.
امیری مقدم زیر سئوال بردن خدمات دولت و ناامید کردن مردم را یک خیانت و به سود دشمن دانست و گفت: دولت مردمی دکتر رئیسی شبانه روزی در حال خدمت به مردم و حل مشکلات کشور است و روا نیست در شرایطی که
دشمن همه جانبه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در حال توطئه است با سیاه‌نمایی و زیر سئوال بردن خدمات دولت، دل دشمنان را شاد کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش عزم دولت برای گرفتن مالیات از شرکت های دانه درشت و فراری از پرداخت مالیات، ستود و خاطرنشان کرد: دولت همزمان حامی اصناف است و در تلاش است که مالیات در نظر گرفته شده برای آن ها عادلانه و مناسب باشد.
استاندار با تاکید بر اینکه کرمانشاه سال ها گرفتار رهاشدگی مدیریتی بوده، در ادامه گفت: ۴ سال تمام برای اجرای طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه کاری نشده است و متاسفانه امروز
حجاج کرمانشاهی از تهران به آیین حج اعزام می شوند.
وی گفت: پروژه ای که آن زمان با ۸۰ میلیارد تومان اجرا می‌شد، امروز نیازمند ۳۸۰ میلیارد تومان است و با وجود همه سختی این پروژه را امسال انجام می‌دهیم.
امیری مقدم گفت: برای رفع نقص خط انتقال آب گاوشان به کرمانشاه ۱۰ سال هیچ کاری
نشده بود و در دولت مردمی بخش مهمی از این کار بزرگ صورت گرفته و مابقی در حال انجام است.
وی ادامه داد: سند نفت و گاز استان کرمانشاه در حد یک نوشته باقی مانده بود و کاری برای
اجرایی شدن آن نشده است و در این دولت با جدیت تمام به دنبال اجرایی شدن آن هستیم و اتفاقات بسیار خوبی در این عرصه در حال انجام است.
وی گفت: عده‌ای در دولت گذشته در مقابل رها شدگی فضا سکوت پیشه کرده بودند اکنون در مقابل روند خدمت‌رسانی و تلاش برای احیای پروژه‌های بزرگ زمین مانده، دست به جوسازی و ایجاد اختلال در روند برنامه‌های دولت مردمی می‌زنند.
وی با بیان اینکه سینه ستبر کرمانشاه در پی ندانم کاری ها زخمی است و باید آن را ترمیم کنیم، گفت: اجازه نمی دهیم فشار عده ای سبب تداوم ندانم کاریها شود و ما برنامه های کلیدی دولت مردمی را با قدرت در استان و برای تغییر شرایط به نفع مردم اجرا می کنیم.
امیری مقدم با بیان اینکه من استاندار تمام استان و خدمت‌گزار تک‌تک مردم هستم؛ گفت: تمام توان، انرژی و داشته‌های خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها به کار خواهم بست و هیچ ارزش و اعتنایی برای حاشیه سازی ها قائل نیستم.
Share/Save/Bookmark