توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 34770
جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۱
۸ خوراکی ضد چاقی
بادام با داشتن مقادیر قابل توجهی اسید آلفا لینولنیك با سرعت بخشیدن به متابولیسم موجب سوزاندن بیشتر چربی‌ها می‌شود.
۸ خوراکی ضد چاقی
به گزارش خط نیوز، بادام با داشتن مقادیر قابل توجهی اسید آلفا لینولنیك با سرعت بخشیدن به متابولیسم موجب سوزاندن بیشتر چربی‌ها می‌شود. در واقع رژیمی‌هایی كه روزانه ۳ عدد بادام می‌خورند براحتی ۱۸ درصد از چربی بدنشان را می‌سوزانند. بر اساس مطالعاتی كه به تازگی در نشریه بین‌المللی چاقی به چاپ رسیده است بادام در عین حال انرژی قابل توجهی به افراد می‌دهد.



توت فرنگی:
زغال‌اخته و دیگر میوه‌های این خانواده كه حاوی ویتامین C هستند به سوختن حدود ۳۰ درصد چربی بیشتر كمك می‌كنند. گروه مطالعاتی دانشگاه دولتی آریزونا اعلام كرد، این میوه‌ها حتی هنگامی كه فصل‌شان نیست در صورت نگهداری در فریزر خاصیت ضد چاقی‌شان را حفظ می‌كنند.



دارچین:
ادویه‌ای است كه تنها اضافه كردن یك چهارم قاشق چایخوری آن به وعده‌های غذایی از افزایش انسولین در بدن جلوگیری می‌كند به همین دلیل توصیه می‌شود هر روز مقداری دارچین همراه با صبحانه میل كنید.



زردچوبه:
هم مانع زیاد شدن بافت‌های چربی می‌شود. مطالعه‌ای كه در نشریه اندوكرینولوژی منتشر شده نشان می‌دهد استفاده از زرچوبه در ساندویچ‌ها علاوه بر مزه‌دار كردن و رنگ دادن برای لاغر شدن مفید است.



پرتقال: میوه‌ای كه حاوی ماده‌ای بی‌رنگ و متبلور به نام فلاون است باید نوشیدنی اصلی چاق‌ها باشد.



دانه‌های سویا:
هم یكی دیگر از ۸ خوراكی لاغری است. اضافه كردن نصف فنجان سویا به ظرف سالاد یكی از راه‌های لاغر شدن است به شرطی كه سابقه سرطان سینه در خانواده شما وجود نداشته باشد. متخصصان معتقدند، سویا به علت غنی بودن از كولین به كبد و كیسه صفرا كمك می‌كند تا چربی را بهتر هضم كنند.



پنیر‌های سویسی:
به‌عنوان غذایی كه كلسیم فراوانی دارد آنزیم‌های تولید چربی در بدن را كاهش می‌دهند و موجب آب شدن چربی‌های اضافه بدن می‌شوند.



داشتن فیبر زیاد در سیب زمینی‌های شیرین به این معنی است كه انسولین را ثابت نگه می‌دارد و چربی كمتری در بافت‌های بدن انباشته می‌شود.
/جام
Share/Save/Bookmark