توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66784
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳
اظهارات جدید چهره ردصلاحیتی نزدیک به لاریجانی:
لاریجانی در عرصه بین‌المللی شناخته شده است/ حتی ردصلاحیت احمدی نژاد هم خوب نیست
این افراد که معصوم نیستند/ شورای نگهبان باید با اغماض نگاه کند
رد آقایان هاشمی رفسنجانی، لاریجانی و حتی احمدی نژاد خوب نیست و باید تصمیم را بر عهده مردم گذاشت. حجم انبوهی از کسانی که می‌توانستند در مجالس موثر واقع شوند رد شدند و هیچ‌گاه به آنها دلیلی گفته نشد.
لاریجانی در عرصه بین‌المللی شناخته شده است/ حتی ردصلاحیت احمدی نژاد هم خوب نیست
جعفرزاده ایمن آبادی، از چهره های های نزدیک به لاریجانی که جزو وکیل الدوله های دولت روحانی در مجلس گذشته هم محسوب می شد در گفتگو با روزنامه آرمان با تمجید از شخص آیت الله رئیسی این فرصت را مهیا کند که دولت سیزدهم را درمانده در مشکلات نشان دهد.

وی که جزو نمایندگان ردصلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم است به بهانه ردصلاحیت لاریجانی گفته که حتی احمدی نژاد هم باید تائید صلاحیت شود و شورای نگهبان باید با اغماض نگاه کند! جعفرزاده مدعی شده است: «حجم انبوهی از کسانی که می‌توانستند در مجالس موثر واقع شوند رد شدند»!

به گزارش جهان نيوز، گزیده اظهارات ایمن آبادی را در ادامه خواهید خواند:

*در عرصه بین‌المللی آقای لاریجانی شناخته شده بود. باید انتخاب را بر عهده مردم می‌گذاشتند؛ مردم تصور خوبی از عملکرد اینها ندارند و تصورم این است که باید به نحو اقناع کننده‌ای حرکت بکند و نشان بدهد که سوگیری سیاسی ندارند.

*شما با نامه آقای لاریجانی بروید کف جامعه ببینید چه چیزی شده است، مردم اقناع نیستند فکر می‌کنم یک مقدار بهتر است، بازنگری شود، شورای محترم نگهبان رویه خودش را دارد اما بعضی از آنها نیاز به اصلاح دارد. کسانی که به درد این کشور می‌خورند (به فرض هم که یک اتفاقات کوچکی هم رخ داده باشد) با دیده اغماض نگاه شود اینها سرمایه‌های این کشور هستند. با سرمایه‌ها و ذخایر باید به دیده اغماض نگریسته شود. بالاخره این افراد که معصوم نیستند و امکان دارد که در زندگی آنها اتفاقاتی افتاده باشد. باید در قبال این افراد مقدار غمض عین به کار گرفت.

*شورای نگهبان بهتراست در عملکرد نظارتی یک بازنگری انجام دهد. رد آقایان هاشمی رفسنجانی، لاریجانی و حتی احمدی نژاد خوب نیست و باید تصمیم را بر عهده مردم گذاشت. حجم انبوهی از کسانی که می‌توانستند در مجالس موثر واقع شوند رد شدند و هیچ‌گاه به آنها دلیلی گفته نشد.

درباره «جعفرزاده ایمن آبادی» بیشتر بخوانید:
یک قرن دیگر تاریخ درباره برجام قضاوت خواهد کرد
به ما ظلم شد و نتوانستیم در مجلس جدید حضور داشته باشیم
روحانی آرزوی ۱۰۰ ساله مردم ایران را برآورده کرد!
خاتمی در کمال آرامش در حال خدمت به انقلاب است
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
در تاریخ به نبود امثال لاریجانی افسوس می‌خوریم
دلواپسان اجازه ندادند از فرصت دوره اوباما استفاده کنیم

*اعتقاد دارم باید به آقای رئیسی کمک کرد، فرصت ایجاد کرد و زمان داد. چون خدایی نیت آقای رئیسی کمک به مردم و ایجاد رفاه است ولی تیم او هم ضعیف است.

*آقای رئیسی نباید تعارف کند و هر شش ماه خودش یک خانه تکانی انجام بدهد. الان سر و صدا شده که سه تا از وزرا در مسیر استیضاح و طرح سوال در صحن علنی هستند. خود آقای رئیسی که آدم صادق و بسیار شریف و خوبی است و در نیت آقای رئیسی ذره‌ای شک و تردید ندارم، خودش آستین را بالا بزند و خودش خانه تکانی را انجام بدهد و خدا را شکر رئیس‌جمهور اهل تعارف نیست.

*گویا صحبت کردن در مورد مجلس وقت تلف کردن شده، زیرا اعتبارش را در جامعه از دست داده است.
Share/Save/Bookmark