توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67864
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱
رییس کل دادگستری کرمانشاه: هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه،با تأکید بر حمایت جدی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی استان گفت: معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.
رییس کل دادگستری کرمانشاه: هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود
پرویز توسلی زاده روز سه‌شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری که با حضور نمایندگان چهار واحد تولیدی برگزار شد، افزود: از مهرماه ۱۳۹۸ تاکنون ۳۴ جلسه، ۱۷۸ مصوبه و رسیدگی به مشکلات ۱۵۰ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در راستای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چارچوب وظایف و اختیار قوه قضاییه از وظایف این ستاد است و مصوبات آن لازم الاجراست.

رییس کل دادگستری کرمانشاه گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تاکنون در بحث حمایت‌های قضایی و حقوقی از سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات آن‌ها اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

وی ضمن تأکید بر اجرای مصوبات این ستاد اضافه کرد: مانع زدایی از تولید در واقع یعنی اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار در جامعه و اشتغال، یعنی از بین رفتن زمینه‌های جرم و آسیب‌های اجتماعی، در واقع آرامش جامعه ارتباط مستقیمی با اشتغال و تولید دارد و این تکلیف همه مسوولان هست که تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان کرمانشاه تأکید کرد: اعتقاد ما بر این است که در این جلسات حتی اگر از یک واحد تولیدی گره‌گشایی کنیم و آن را به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برگردانیم، کار بزرگی انجام شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.
Share/Save/Bookmark