توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67224
سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵
سرائر؛ حافظ اسرار مدیران دولت روحانی در وزارت کار
گاف کانال باجگیر در لو دادن گراف ارتباطی!/ وقتی بکارگیری اتوبوسی توییتری‌ها عادی‌سازی می‌شود
تمامی اعضای هیات مدیره صندوق آینده سازان طی روزهای آتی و به زودی برکنار خواهند شد؛ طبیعتا سرائر با توجه به ارتباطات با حلقه های داخلی رسوبی دولت قبل در وزارت کار از این مطلع شده است و با پیش دستی و انتشار خبر معکوس، چند هدف را دنبال می‌کند.
گاف کانال باجگیر در لو دادن گراف ارتباطی!/ وقتی بکارگیری اتوبوسی توییتری‌ها عادی‌سازی می‌شود
به گزارش خط نیوز به نقل از رجانیوز: کانال تلگرامی سرائر که به صورت زیر زمینی اقدام به نشر اخبار دروغ علیه مجموعه مدیران وزارت کار در دولت سیزدهم می کند و البته به صورت پیوسته ادبیات نگارش را به جهت جلوگیری از لو رفتن قلم نویسندگان تغییر می‌دهد اینبار آشکارتر از همیشه خط ارتباطی مستقیم با برخی مدیران منصوب شده دولت روحانی برای حفاظت از آنها را لو داد.

سرائر در خبر جدید خود برای به حاشیه بردن اظهارات اخیر وزیر کار مبنی بر برکناری مدیران ناکارامد، به موضوع صندوق آینده ساز پرداخته و نوشته است «ابقای حلقه اول شریعتمداری در صندوق آینده ساز».

این کانال بدنام در ادامه به اسامی افرادی چون داوود کرمی، مدیر کل حوزه وزارتی در دوره شریعتمداری، محمدرضا محمدی و مصطفی هاشمی طبا به عنوان اعضای هیات مدیره این صندوق اشاره کرده و این سوال را پرسیده است که چرا این افراد تغییر نکرده اند.

سرائر در ادامه این خبر، انتصابات اتوبوسی تیمهای مختلف رسانه‌ای و توئیتری در دولت قبل در قالب مدیر و اعضای هیات مدیره را مساله‌ای عادی عنوان کرده و اشاره وزیر کار به این موضوع را نیز موضوعی حاشیه ای خوانده است!

چند نکته درباره این خبر که می توان از آن به عنوان ابرگاف این کانال در علنی تر کردن گراف ارتباطی اش نام برد قابل توجه است:

الف- بر اساس کسب اطلاع رجانیوز تمامی اعضای هیات مدیره صندوق آینده سازان طی روزهای آتی و به زودی برکنار خواهند شد؛ طبیعتا سرائر با توجه به ارتباطات با حلقه های داخلی رسوبی دولت قبل در وزارت کار از این مطلع شده است و با پیش دستی و انتشار خبر معکوس، چند هدف را دنبال می‌کند:

۱- هزینه این برکناری را بالا ببرد.
۲- شاید بتواند در عزل افراد مذکور تاخیر ایجاد کند(این در حقیقت همان لایه حفاظتی از مدیران دولت روحانی است).
۳- اگر این برکناری ها انجام شد، آن را به نام خود تمام و اصطلاحا محصول روشنگری این کانال عنوان کند.

ب. اینکه انتصابات اتوبوسی و رانتی بیش از یکصد فعال توئیتری و رسانه ای در هیات مدیره شرکت ها و جایگاه های مدیریتی را به یک مساله حاشیه ای تقلیل داده نشان می دهد حلقه ارتباطی سرائر با برخی شبکه های خاص رسانه ای که از جاهای خاص هم تغذیه می شوند نیز تنگانگ است.

در مجموع اگرچه ارتباط سرائر و سایر کانالهای زیرزمینی با باندهای فساد و حلقه مدیران ناکارامد باقی مانده از دولت قبل، مساله روشنی است اما این خبر به وضوح خط این ارتباط را آشکارتر کرده است؛ لزوم ورود جدی مدعی العموم و دستگاه های امنیتی به موضوع کانالهای زیر زمینی یک انتظار منطقی، فوری و با اولویت بالا است.
Share/Save/Bookmark