توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66965
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸
استاندار کرمانشاه:
هر مانعی از سر راه توسعه استان باید برداشته شود
استاندار کرمانشاه گفت: هر مانعی سر راه توسعه استان وجود دارد، باید برطرف شود.
هر مانعی از سر راه توسعه استان باید برداشته شود
بهمن امیری مقدم، امروز(۲۱ دی) در نشست صمیمی با معاونین، مدیران کل ستادی، مشاورین و کارکنان استانداری با تاکید بر شایسته سالاری و استفاده از نیروهای توانمند، اظهار کرد: نیروی انسانی توانمند، سرمایه‌ای عظیم برای هر مجموعه‌ای است و یک نیروی انسانی بانشاط، پرتحرک و اثرگذار می تواند مسیر پیشرفت و توسعه سازمان مربوطه را تسهیل و تسریع و کیفیت خدمت به مردم را بهبود ببخشد.

وی افزود: در مجموعه استانداری مطمئنا نیروهای باکیفیت، بادانش، با تقوا، متخصص، تحول گرا و انقلابی وجود دارند که از قابلیت های آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

امیری مقدم با تأکید بر اینکه باید با تلاش شبانه روزی، همدلی و همراهی برای خدمت گزاری به مردم تلاش کنیم، افزود: به عنوان خادم مردم وظیفه داریم برای رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: هر مانعی در مسیر رشد و توسعه استان وجود دارد باید برطرف شود تا زمینه و بستر سرمایه گذاری در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

وی تاکید کرد: باید تحول را از خودمان شروع کنیم و کاری که به ما واگذار می شود را با وجدان کاری و از روی اعتقاد و با صداقت انجام دهیم.

مدیر ارشد استان با تاکید بر ضرورت کوتاه‌تر کردن فرآیندهای اداری عنوان کرد: بررسی و تایید پروژه‌ها در ادارات نباید آنقدر طولانی شود که سرمایه گذاران از کرمانشاه فراری شوند.

وی با تاکید بر توسعه دولت الکترونیک در استان اظهار کرد: باید سیستم اداری را بگونه ای ارتقاء دهیم که یک روستایی بتواند بدون مراجعه به اداره مربوطه از طریق اینترنت درخواست خود را ارائه دهد.

امیری مقدم گفت: حاج قاسم سلیمانی یک مدیر بی ادعا، پرتلاش و بسیار صادق بود و رفتار و منش ساده و مردمی ایشان یک الگوی ممتاز برای همه دنیاست.
Share/Save/Bookmark