توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 33538
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۳
معرفی نرم افزار؛
اپلیکیشن حرفه ای برای افزایش سرعت تلفن هوشمند
برای این کار می‌توانید از اپلیکیشن DU Speed Booster استفاده کنید. این اپلیکیشن به افزایش سرعت تلفن‌هوشمند شما کمک بزرگی می‌‌کند. کار این اپلیکیشن پیدا کردن فایل‌های اضافی روی گوشی شماست که شاید از وجود آنها حتی خبر هم ندارید.
اپلیکیشن حرفه ای برای افزایش سرعت تلفن هوشمند
به گزارش خط نیوز ، اگر احساس می‌کنید گوشی هوشمند شما که حالا تقریباً یکی یا دوسال از عمر آن گذشته به خوبی سابق کار نمی‌کند و سرعت کار با آن کاهش پیدا کرده، پس گوشیتان نیازمند یک خانه تکانی اساسی است. باید فایل‌های مختلف که نیازی به آنها ندارید را از روی گوشی‌تان پاک کنید و در کل یک سرو سامانی به محتویات اطلاعاتی داخل گوشی هوشمند خود بدهید.



قطعاً کم کردن فایل‌های اضافی روی گوشی باعث می‌شود این دستگاه دیجیتالی کمی نفس بکشد و بتواند مانند گذشته سرعت بهتری داشته باشد. برای این کار می‌توانید از اپلیکیشن DU Speed Booster استفاده کنید. این اپلیکیشن به افزایش سرعت تلفن‌هوشمند شما کمک بزرگی می‌‌کند. کار این اپلیکیشن پیدا کردن فایل‌های اضافی روی گوشی شماست که شاید از وجود آنها حتی خبر هم ندارید. همچنین DU Speed Booster اپلیکیشن‌های سنگینی که در پس زمینه گوشی شما بدون استفاده باز مانده است را می‌بندد. افزایش سرعت بازی‌ها، افزایش سرعت سی پی یو و مدیریت اپلیکیشن‌های نصب شده و دیگر فایل‌های روی گوشی از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.



این اپلیکیشن دارای بخشی به نام Scheduled Booster است که به کمک این بخش می‌توانید به اپ یک برنامه زمانی بدهید تا به صورت خودکار اپ‌های فعال در پس زمینه گوشی را ببندد. این اپلیکیشن همچنین برای محافظت امنیتی از گوشی شما یک آنتی‌ویروس رایگان نیز در اختیارتان می‌گذارد. تست پینگ و سرعت اینترنت نیز از دیگر امکانات جانبی DU Speed Booster است. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است. برای دریافت آن به سایت کافه‌بازار سر بزنید.



اما اگر از کاربران سیستم عامل ویندوزفون هستید و دوست دارید سرعت گوشی‌تان افزایش پیدا کند، می‌توانید از اپلیکیشن رایگان Clean Master – Tap Flex استفاده کنید.
Share/Save/Bookmark