توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 68107
شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹
استاندار کرمانشاه:
دشمنان از پرورش انقلابی دانش آموزان ما می‌ترسند
استاندار کرمانشاه گفت: دشمنان و در راس آنها آمریکا از پرورش انقلابی دانش آموزان ما می ترسند.
دشمنان از پرورش انقلابی دانش آموزان ما می‌ترسند
بهمن امیری‌مقدم، امروز(دوم مهر) در مراسم نمادین نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه عصمتیه کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گل کاشتند و جانانه در برابر دشمنان ایستادند، گفت: اقتدار امروز کشور مرهون جانفشانی‌ و از خودگذشتگی‌ شهدا و ایثارگران است.

امیری‌مقدم تاکید کرد: نه تنها در یک هفته، بلکه همه روزهای سال باید قدردان جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران باشیم.

استاندار کرمانشاه سپس با اشاره به اقتدار کنونی کشور، گفت: قدرت ایران اسلامی به حدی است که مقام معظم رهبری می فرمایند اگر اسرائیل دست از پا خطا کند، حیفا و تلاویو را با خاک یکسان می کنیم.

وی اضافه کرد: اگر امروز دشمنان اقتدار ما را برنمی‌تابند، به این خاطر است که آنها به قدرت ایران اسلامی ایمان آورده‌اند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: دشمنان از ما واهمه دارند، چون می دانند با امکاناتی که در شرایط تحریمی بدست آورده‌ایم، مقابل آنها می‌ایستیم.

وی سپس امثال شهید تهرانی مقدم را پرورش یافته دستگاه تعلیم و تربیت دانست و گفت: دشمنان و در راس آنها آمریکا از رشد انقلابی دانش‌آموزان ما می‌ترسند، چون می دانند دانش‌آموزان در مسیر درست تعلیم و تربیت قرار گرفته‌اند.

استاندار کرمانشاه در ادامه به آموزش و پرورش برای جهت‌گیری به سمت آموزش‌های مهارتی ماموریت داد و از مسئولین آموزش و پرورش خواست بگونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که هر دانش‌آموز صاحب یک مهارت شود.

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه اجرای این ماموریت را به طور جدی در پایان سال تحصیلی دنبال خواهد کرد، از دانش‌آموزان هم خواست پیگیر این مطالبه بوده و کلاس‌های درس را به سمت مهارت محوری ببرند.

وی در ادامه توصیه‌هایی هم به دانش‌آموزان داشت و از آنها خواست تا در وهله اول در مسیر اهل بیت(ع) باشند و سپس با خلاقیت و مثبت اندیشی تحصیل کنند.

وی از دانش‌آموزان خواست تا تحصیل و تذهیب را سرلوحه کار خود قرار داده و با بصیرت افزایی و دشمن شناسی، اجازه ندهند دشمنان به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پیروز شوند.

وی همچنین از دانش‌آموزان خواست وقت خود را در شبکه‌های مجازی هدر ندهند.

امیری‌مقدم سپس اشاره ای هم به دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان در بخش آموزش و پرورش داشت و گفت: در سفر اخیر آقای رئیسی بیش از هزار میلیارد تومان برای آموزش و پرورش استان اعتبار گرفتیم که مبلغ خیلی خوبی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 300 میلیارد تومان اعتبار دولتی صرف مدرسه سازی در استان کرمانشاه شده، گفت: علاوه بر این خیرین مدرسه ساز هم ورود خوبی در عرصه مدرسه‌سازی داشته‌اند، به طوری که سال گذشته بیش از 52 میلیارد تومان در این زمینه هزینه کرده‌اند.

امیری‌مقدم با قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان برای مشارکت در امر مدرسه‌سازی خواستار تداوم این مشارکت از سوی خیرین شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون با تلاش‌های صورت گرفته کلیه مدارس استان مجهز به سیستم‌های گرمایشی شده‌اند.

امیری‌مقدم در ادامه خواستار برنامه‌ریزی مجموعه آموزش و پرورش برای حضور چهره های موفق هر مدرسه بین دانش آموزان در راستای ایجاد امید به آینده در دانش‌آموزان شد.

وی همچنین با اشاره به سئوال مطرح شده از دانش آموزان استان در مراسم نواختن زنگ انقلاب در بهمن سال گذشته مبنی بر اینکه "اگر استاندار بودید، چه می کردید؟" گفت: دانش آموزان پاسخ های خوبی به این سئوال داده بودند که در یک فرصت مناسب از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.
Share/Save/Bookmark