توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 35077
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴
آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی/ تعلل دولت
با وجود این‌که قانون بودجه سال جاری به دولت تکلیف کرده تا جاماندگان از دریافت یارانه نقدی را از فروردین‌ماه ثبت‌نام و در لیست یارانه‌بگیران قرار دهد تاکنون هیچ‌گونه ثبت نامی در این رابطه انجام نشده و سازمان هدفمندی یارانه‌ها در حال تدوین آیین‌نامه مربوط به این موضوع است.
آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی/ تعلل دولت
به گزارش خط نیوز ، در حالی که در ثبت نام مجدد از متقاضیان یارانه نقدی در فروردین‌ماه سال گذشته تعدادی از متقاضیان از ورود اطلاعات خود به لیست سازمان هدفمندی جا ماندند و در ادامه فرصت مناسبی برای ثبت نام آنها وجود نداشت، مجلس در بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۳۹۴ دولت را مکلف کرد تا از فروردین‌ماه نسبت به ثبت نام این گروه از طریق فرمانداری‌ها اقدام کنند.

این در حالی است که کسب اطلاع از سازمان هدفمندی یارانه‌ها بیانگر آن است که این سازمان در حدود ۲۰ روز گذشته از سال جاری نسبت به ثبت نام هیچ یک از جاماندگان که طبق قانون بر آن مکلف شده بود اقدام نکرده و فرد جدیدی به لیست اضافه نشده است.

بنا بر توضیحات ارائه شده طبق قانون بودجه، سازمان هدفمندی فرصت دارد در سه ماه یعنی تا حداکثر تیرماه امسال آیین‌نامه مربوط به اجرای تبصره هدفمندی را تدوین و اجرایی کند. بر این اساس این سازمان نیز اکنون در حال تدوین آیین‌نامه اجرایی برای ثبت نام جاماندگان از یارانه نقدی است و نهایتا تا تیرماه سازوکار این ثبت‌ نام تعیین و اجرایی خواهد شد.

در عین حال که ممکن است با آماده شدن آیین‌نامه مربوطه، تا یکماه آینده نیز سازمان هدفمندی نسبت به دریافت اطلاعات متقاضیان جامانده از دریافت یارانه نقدی از طریق فرمانداری‌ها اقدام کنند.
/ایسنا
Share/Save/Bookmark