توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70844
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
کمپین نور قرمز در کرمانشاه برای اولین بار به صورت گسترده
کمپین نور قرمز  در کرمانشاه برای اولین بار به صورت گسترده
به گزارش خط نیوز؛ ۱۷ آوریل مصادف با ۲۸ فروردین ماه روز جهانی هموفیلی است‌. این مناسبت های جهانی فرصت ارزنده ای برای آشنایی دولت هاو مردمشون جهان با انواع بیماری های خونریزی دهنده است.
فدراسیون جهانی هموفیلی همه ساله در این مناسبت مهم تلاش خود را معطوف به شناسایی بیماران مبتلا به انواع اختلالات انعقادی و همچنین جلب توجه دولت های جهان به مشکلات متعدد این بیماران می نماید.
ابن مرجع بین المللی با پيگيري شعار استراتژیک درمان برای همه همه ساله پیگیر تحقق مطالبات جامعه جهانی هموفیلی است‌. شعار سال ۲۰۲۴ این فدراسیون " عدالت در دسترسی به درمان " است.
این. مرجع بین المللی که کانون هموفیلی ایران از سال ۱۳۴۸ عضو ملی آن است همه ساله این فدراسیون با همکاری انجمن های عضو کارزای جهانی با عنوان "نور قرمز " برگزار می نماید. در این کارهای بین المللی نماد های شهری، آثار باستانی و میادین مهم شهر های جهان با نور قرمز روشن می شود. این کارزا با هدف جلب توجه افکار عمومی به موضوع بیماری های خونریزی هنده برگزار می شود.
امسال وزیر کشور پس از انعکاس درخواست مدیر عامل کانون هموفیلی ایران جهت مشارکت گسترده شهرداری های در سراسر کشور در این کارزا دستوری را در این رابطه به استانداری ها انعکاس داده است که بسیار امیدواریم این کارزا امسال گسترده تر برگزار گردد.

✍️ارسلان مفرد نصرابادی
قائم مقام مدیرعامل کانون هموفیلی ایران در استان کرمانشاه
Share/Save/Bookmark