توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 33917
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
آیت‎الله زابلی: رئیس مجلس خبرگان باید هم شان آیت‎الله مهدوی کنی باشد
آیت الله حسینی زابلی که در ۲۰سالگي و در شهر مقدس قم به کسوت روحانیت در آمد، دوران شکوفایی علمی اش را در نجف و در خدمت اساتیدی همچون حضرت امام (رضوان الله علیه)، آیت الله خویی (رحمه الله علیه)، آیت الله سیستانی و ... تجربه کرد.
آیت الله حسینی زابلی که خود به برکت عنایت اهل بیت علیهم السلام دارای سیر و سلوک و صفای باطن ویژه است همچنین از محضر اساتیدی همچون مرحوم آیت الله بهاءالدینی، مرحوم آیت الله شیخ حسنعلی نجابت و مرحوم آیت الله حسین فاطمی نیز استفاده کرده است. ایشان سال‌ها نیز نمایندگی آیت الله آقا تهرانی (صاحب ذریعه) را در نقاط مختلف ایران بر عهده داشته‌اند.

با توجه به پیش رو بودن انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان و انتخاب جایگزین آیت الله مهدوی کنی، نظر ایشان را در این خصوص جویا شدیم.

آیت الله حسینی زابلی در گفتگو با رجانیوز درخصوص ویژگی های رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه رئیس جدید باید ویژگی های رئیس قبلی را داشته باشد گفت: رئیس مجلس خبرگان باید آدم حسابی باشد، اهداف انقلاب را پیش ببرد و در جهت تثبیت مبانی انقلاب کوشا باشد. ما هم دعا می کنیم که موفقیت روزافزون داشته باشند.

وی ضرورت هوشیاری نسبت به نقشه های دشمنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: نباید بی تفاوت باشیم و دشمن را ضعیف بدانیم، بلکه باید همواره حواسمان به دشمن باشد.

این استاد اخلاق اضافه کرد: نباید فراموش کنیم که علی(ع) را مسلمانان خانه نشین کردند نه کمونیست ها، مائوئیست ها و فمنیست ها. حواستان جمع باشد، بیدارِ علی باشید و خوابتان نبرد.
Share/Save/Bookmark