توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 67325
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵
رئیس سازمان اورژانس کشور خبر داد
آماده باش نوروزی اورژانس/ لغو مرخصی‌ها
آماده باش نوروزی اورژانس/ لغو مرخصی‌ها
رئیس سازمان اورژانس کشور از آمادگی این سازمان برای خدمت رسانی به شهروندان در عید نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

دکتر جعفر میعادفر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آمادگی و تمهیدات سازمان اورژانس کشور برای عید نوروز سال آینده اظهار کرد: احتمال می دهیم که با نوروز شلوغی رو به رو باشیم.

وی ادامه داد: حدود دو سال محدودیت تردد را تجربه کردیم و به نظر می رسد که سال پرترددی را شاهد باشیم. به همین خاطر سازمان اورژانس به عنوان مسئول کمیته بهداشت و درمان وزارت بهداشت هماهنگی های درون بخشی و برون بخشی را نیز انجام می‌دهد. جلسات متعددی را داشتیم و جلسات دیگری نیز داریم که بتوانیم هر چه بهتر هماهنگی ها را انجام دهیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی حدود ۲۴ هزار نیرو و ۳۰۰۰ پایگاه و حدود ۵۰ پایگاه هوایی داریم که این ها همه در آماده باش قرار خواهند گرفت. علاوه بر این حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ کمپ بین راهی نیز مستقر خواهند شد که ایستگاه های ثابت هستند.

وی گفت: بحث نظارت بر اماکن بهداشتی و درمانی و مراکز ارائه غذا نیز وجود دارد که تیم های بهداشتی در ایام نوروز نظارت لازم را خواهند داشت.

میعادفر اظهار کرد: در ایام عید مرخصی ها لغو می شود و در واقع در سه شیفت متوالی از نیروهای خود استفاده می‌کنیم. بر همین اساس برای نوروز کمبود نیرو نداریم. علیرغم اینکه در این ایام همه در کنار خانواده خود هستند اما همکاران ما در کنار خانواده خود نیستند و به این افتخار می‌کنند که به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark