توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 13767
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
کسوف(۲) / سونامی در ۱۷/۳۰
آقای هاشمی؛ تعجب است که دست اندرکاران فتنه و منادیان تلخ سکوت و تایید آن، گرد ستادهای شمایند؛
محمد حسین ترکمن
به هر شیوه و صراط نمی شود پذیرفت اصحاب نفرین شده فتنه گرد هم آیند و از شما حمایت کنند. این طیف به درستی ، صراحت و شجاعت هم شهره نیستند که نشر اکاذیب را رفتارشان نشان می دهد.
آقای هاشمی؛ تعجب است که دست اندرکاران فتنه و منادیان تلخ سکوت و تایید آن، گرد ستادهای شمایند؛
محمد حسین ترکمن* ـ اولین قسمت مقاله کسوف در سایت خط نیوز منتشر شد که شخصیت سیاسی، اجتماعی و ... آیت اله هاشمی رفسنجانی را بدون تعصب به رشته تحلیل کشید. در آن مقاله زوایای تاریک و در محاق را بر شمردیم در این مقال به موضوعی می پردازیم که ممکن است به نقص و نقض گذشته بیانجامد و خوش بینی ها به غبار کدورت آلوده گردد، کسوف(۲) را خطاب به آیت اله هاشمی می نگاریم.
محضر حضرت آیت اله هاشمی:
همان گونه که در کسوف (۱) برسم اعتماد و اعتماد به گفتمان صالحانه و نقد و نظر منصفانه سخن گفتیم، امروز هم خارج از اتهامات و ابتلائات سخن می گوییم. برخی سیاسیون کلام ابوذری را گم شده و مغروق در غربت سال های دفاع مقدس می
این برای رئیس جمهور آینده مملکت اسلامی زیبنده نیست که زراندوزان که بد باوری شان از نظام شهره است و نمی توانند پایگاهی در دل مردم داشته و بدتر این که سرمایه سالاران زراندوز ، در صف طرفداران مرجع و ملجاء تشخیص شخص مصلحت قرار گیرند.
دانند. اهل تعارفات معمول و رفتارهای سیاسی مشمول بازی های »قدرت و ثروت« نیستیم. اهل ملاحظات محدود کننده و مردود شده هم نبوده ایم. اصولاً در باره نظام افکار معامله گری نداشته و مایل به حضور در بازی های قدرت و ثروت نیستیم.

حضرت آیت اله هاشمی:
گرچه بسیاری از صاحبنظران اصلاحات و بعضا شبه اصولگرا اعتقاد بر این دارند که شما برنده ی بُرنده ی این دوره هستید، و این قضاوت زود هنگام را نمی پسندیم اما اعتقاد داریم که بازی این انتخابات می تواند نتیجه ی  برد، برد شما را معنی می کند. امروز ، ترجمان پیروزی را بر شما که از اصحاب و سلف امامت راست قامتان بوده اید، بازگو می کنیم. خیلی برای خود جاه و جا، دست و پا کرده ایم که در مقابل و مقابله با هاشمی بنویسم، کسی که امام(ره) او را بزرگ کرده است، رهبر عزیز انقلاب که از دامن زهرای اطهر (س) برخاسته می فرماید، هیچ کس برایش هاشمی نمی شود، یا به تعبیر دیگر امام راحل(ره) هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.
هفده و سی سونامی برای برخی سیاسیون بود، زیرا هاشمی را منهای انقلاب ترسیم کرده بودند که او را به صف تقابل با نظام تنزل درجه دهند، اما هاشمی برای نظام و انقلاب است و ایما واشاره هایش گوش بفرمان بودن ولایت را باید هجی کند.

حضرت آیت اله هاشمی:
گفتمان بنده را از گستاخی و ستیز قهری به دوربدانید. دیالوگ بنده و این گفتمان بوی تند نقد و »حق تلخ« را می دهد. نمی خواهم که از فتنه و امتداد و دامنه آن بگویم، البته این حق مسلم هر مسلمان ایرانی و انقلابی است که در دفاع از حریم نظام و انقلاب ذره ای تردید نکند. نگارنده حتماً مامور است و معذور که بگوید و بسراید سرود غربت عزیزانی که فدایی فتنه و فتنه گران شدند.

به هر شیوه و صراط نمی شود پذیرفت اصحاب نفرین شده فتنه گرد
حال با نام و شخصیت شما، خود آزمایی،و زورآزمایی و هاشمی آزمایی، می کنند و در این حوزه احیاء جریان دوم خرداد ثبت و ضبط می شود. سوالی مطرح است، مجموعه ای که ناتوان از یک رای آوری اندک در یک شهر کوچک بوده اند چگونه می توانند بر آرای مردم تاثیر بگذارند ؟ پس معلوم است نگاه این جمع به شما ابزاریست، این مهم را دریابید.
هم آیند و از شما حمایت کنند. این طیف به درستی ، صراحت و شجاعت هم شهره نیستند که نشر اکاذیب را رفتارشان نشان می دهد.


این جمع قلیل رفتار خصمانه و عداوت بیمارگونه از ولایت را در دل بیمار خود می پروانند یقین دارم شما این طیف را نه با ریاست جمهوری و نه با دنیایی نمی پذیرید و معاوضه نمی کنید.

از شما اطاعت از ولایت امر و امام عظیم الشان که به مِهر و مْهر خویش ممهور است به مشام جان می رسد. شما هرگز از این نشان داری ابا نخواهید کرد، لذا اعجاب از آن است برخی از دست اندرکاران فتنه و یا منادیان تلخ سکوت و تایید فتنه را گرد ستادهای شما به »پادویی سیاسی« ببینیم.

در نگاه اولیه افراد و نیروهای مرکزنشین و استانی ستادهای شما نشان می دهد، ترکیب و چیدمان و سلائق نیروهای این ستادها، همان علائق دولت آقای خاتمی و فتنه گران ۸۸ است و تندترین نیروها را انتخاب نموده اید.

همواره نام  شما و سید محمد خاتمی به علت بسامد آوایی، کفه سنگین تری از نیروهای اصلاحات را در بر دارد. برخی از اینان به دلیل مقابله با نظام به شدت مورد بی مهری مردمند. اما با نگاه عمیق تر به نظر می رسد، این چیدمان را به شما تحمیل کرده باشند یا اینکه شما با نگاه برنامه و نیروهای اصلاح طلبانه و در رویکردی متضاد با گفتمانی اصولگرایانه در حوزه انتخابات قدم بر می دارید زیرا این ترکیب ها با شعار فراجناحی نه تنها تخاصم داشته بلکه تضاد ذاتی دارد.

مطالبه مطلوب از آقای هاشمی جدای از نقدها و نظرها، تاکید بر بصیرت ولایتمدارانه در انتخاب یاران همراه است، این یاران شما باید از مقوله ای باشند که سوابق و لواحق آنان خدشه ای بر حوزه نظام و دوستداران و محبان انقلاب وارد نکند و خدای ناکرده گرگ های در لباس میش ، میراث خواران، سوء استفاده کنندگان از قدرت و ثروت نباشند و در امتحانات نظام به خوبی آزمون عمل و اندیشه داده باشند. به قول آن فرهیخته فاضل
(ترسم از ترکان تیرانداز نیست         طعنه تیرآوران می کشد ما را)

جمع و تفریغ(نه تفریق) این رویه و این نیروها در شأن روحانیت مبارز، توانا، و متعهد نظام نیست. زیرا چهره برخی از نیروهای ستاد چهره های آشنای آتش
نمی شود با اتکا به محکومین مشتهر و مرتبط با فتنه (زرسالاری) و قدرت پرستان مطرود و تمسک به آنان به قرب والای ریاست جمهوری نظام اسلامی رسید، و نمی پذیریم که در ستادهای شما فرصت طلبان مردود و مطرودین امام(ره) حضور داشته باشند، این برای پیروزی حتی اگر نوشدارو باشد باید شما اجازه ندهید و بگذارید سهراب این پیروزی، بی نوشداروی این طیف بمیرد، بگذارید سهراب این قصه بمیرد و نامردان عرصه ناباروری و ناباوران به انقلاب و امام نوشداروی بنی قریظه ای را به شما به قیمت گزاف نفروشند.
تهیه علیه مقدس ترین واژه های نظام بوده اند و کتمان پذیر نیست.

سیگنال و پالس های سیاسی برخی از افرادی که نامشان به عنوان ستاد و یا میز سیاسی شما مطرح شده است صرفاً تشکیلات دوم خرداد و گاه اصلاحاتی های تندی است که با علم و بیرق شما این بار به میدان گام نهاده اند.

اما این سلائق نشان داده اند پتانسیل آنان ناتوان تر از این بوده که خود یا حتی کسی را به مجلس بفرستند، چه رسد به ریاست جمهوری.

حال با نام و شخصیت شما، خود آزمایی،و زورآزمایی و هاشمی آزمایی، می کنند و در این حوزه احیاء جریان دوم خرداد ثبت و ضبط می شود. سوالی مطرح است، مجموعه ای که ناتوان از یک رای آوری اندک در یک شهر کوچک بوده اند چگونه می توانند بر آرای مردم تاثیر بگذارند ؟ پس معلوم است نگاه این جمع به شما ابزاریست، این مهم را دریابید.

در نگاه جمع الجمع، همه این نیروها نتوانسته اند توفیقی برای یک فرد در انتخابات شورای شهر فراهم کنند حالا چگونه این عده صاحب میز برای توفیق شما مورد احتساب سیاسی قرار گرفته اند و بر آورد از این جمع چیست خدا می داند! البته این مجموعه قادر و اقبال رأی آوری در اجتماعات کوچک را هم از دست داده اند لذا این برای رئیس جمهور آینده مملکت اسلامی زیبنده نیست که زراندوزان که بد باوری شان از نظام شهره است و نمی توانند پایگاهی در دل مردم داشته و بدتر این که سرمایه سالاران زراندوز ، در صف طرفداران مرجع و ملجاء تشخیص شخص مصلحت قرار گیرند.
البته انشاءاله که فتنه جویان به خود آیند و به جبران گذشته توبه صالحانه کنند، این حضور مقید به قید تواب بودن از حوزه فتنه گری است والا این طیف مردود علی الداومند.

بی شک، تعدادی از مردودین سال های ماضی، اگر برای رفع مردودیت و نمره های تک رقمی آنان در حوزه نظام و ولایت، توبه نصوح کنند و تردید در تواب بودنش نباشد سلوک و سلام بر هاشمی شان بعد از توابیت، حتماً مقبول است.

لیست برخی اعضای ستادهای شما در استانها، خلوص اصلاح طلبی آن نزدیک به ۹۹/۹۹ است، یعنی یک صدم درصد سایر اندیشه ها سهم و حضور ندارند و مابقی تفکرات سهمشان خیلی بالاتر از ۵۰ است. این طیف بندی اولیه نشانگر این است که (کرسی) های شما کاملاً در اختیار آنانی است که صبغه و سابقه آنان به عزیزان اصلاح طلب دوم خردادی نزدیکتر است. البته شما را مقید به قیود حضورسایر تفکرها نمی کنیم ولی اندیشه های حکومتی و حاکمیتی به ما می گوید این بار با این اصحاب اگر هم به مقصد و مقصود برسد، آنگاه بعد از پیروزی، دولتی مدیون به اندکی از افراد دارید که آزمون داده و مردود ملتند، و در خیلی از گذارها، اعتماد واعتقاد عمومی همراهی شان نمی کند.

تردید ندارم باید دست اصلاح طلبان در خط امامت و ولایت را برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در پرشور کردن صحنه انتخابات بگرمی فشرد اما از این نکته نباید غافل بود که بسیاری از یاران ستادها فرصت طلبان اصلاحاتند والا بر خلوص اعتقاد اصلاحات ولی باورانه تردید نداریم
اگر خدای ناکرده هر یک از این ها که برشمردیم و آنانی که امامت و رهبری جامعه از آن ها دلی پر خون دارد. با اتکا به نام شما، با اتکا به ستاد شما علیه یک فرد، یک نفر، یک عنصر ولایی عمل کند. آن وقت جوابیه ای مشروح هم نمی تواند قلب و دل پدران و مادران شهید داده را تسلی بخشد، و زخم بستر جانبازان و رنج مستمر آزادگان را نخراشد.
و حضورشان در کنار شما بارقه ای از امید آنان برای پیوستن به یم خروشان،ایمنان حریم ایمن می دانیم.

حضرت آیت اله هاشمی:
نمی شود با اتکا به محکومین مشتهر و مرتبط با فتنه (زرسالاری) و قدرت پرستان مطرود و تمسک به آنان به قرب والای ریاست جمهوری نظام اسلامی رسید، و نمی پذیریم که در ستادهای شما فرصت طلبان مردود و مطرودین امام(ره) حضور داشته باشند، این برای پیروزی حتی اگر نوشدارو باشد باید شما اجازه ندهید و بگذارید سهراب این پیروزی، بی نوشداروی این طیف بمیرد، بگذارید سهراب این قصه بمیرد و نامردان عرصه ناباروری و ناباوران به انقلاب و امام نوشداروی بنی قریظه ای را به شما به قیمت گزاف نفروشند.


حضرت آیت اله هاشمی
امروز، رفقای شهیدتان و هم رزمان نجیبتان، یاوران در تب و تاب ولایت باوری که در آتش کین دشمنان به شهادت رسیدند. یعنی شهیدان چمران، بهشتی، رجایی، باهنر، و هزاران شهید دیگر به غیرت های پولادین مردان عرصه عشق و خدمت، به شما نگاه معنی داری دارند، که مبادا فرصت طلبان، مبادا تشنگان قدرت، مبادا مطرودین نظام وولایت، مبادا ناباوران عرصه های جهاد مقدس مبارزه با استکبار، مبادا دنیا طلبان و عاملین ثروت و قدرت در ستادهای شما و ستادهای شما سنگر این قشر شود، اگر خدای ناکرده هر یک از این ها که برشمردیم و آنانی که امامت و رهبری جامعه از آن ها دلی پر خون دارد. با اتکا به نام شما، با اتکا به ستاد شما علیه یک فرد، یک نفر، یک عنصر ولایی عمل کند. آن وقت جوابیه ای مشروح هم نمی تواند قلب و دل پدران و مادران شهید داده را تسلی بخشد، و زخم بستر جانبازان و رنج مستمر آزادگان را نخراشد.
از صراحت لهجه پوزش نمی طلبیم، بلکه به آن مفتخریم، یقیناً سونامی هفده و سی و حضور پر رنگ دولتمردان در عرصه انتخابات سونامی دیگری بر حیات ساحل نشینان خوش خیال قدرت و ثروت و استکبار باوران خواهد بود. طلیعه آن را در ابتدای سال امامت امت فرمودند بی تردید حماسه ای سیاسی به وسعت غرق عوامل خود فروخته استکبار و حضور اقیانوسی مردمی که به همراهی نظام همواره همراه مشتهر بوده اند، حماسه ای پرشور و شیرین می آفریند.
امیدواریم این شور شیرین، به داروی تسکین آلام مردم بینجامد. انشاءالله
* مدیر مسئول سایت خط نیوز و روزنامه ابوذر
Share/Save/Bookmark