توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 68677
چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۸
امام جمعه کرمانشاه:
دستِ پلید "غربی‌ها" در اغتشاشات اخیر آشکار است/ مشکلات نباید مانع دیدن دستاوردها شود
دستِ پلید "غربی‌ها" در اغتشاشات اخیر آشکار است/ مشکلات نباید مانع دیدن دستاوردها شود
آیت الله مصطفی علما در جلسه روز (8 آذر) شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اغتشاشات اخیر کار کشورهای غربی بود گفت: رسانه های معاند دراین اغتشاشات محور اصلی بودند و این رسانه ها با پشتوانه کشورهای غربی بویژه آمریکا با دروغ پراکنی گسترده اغتشاشات اخیر را رقم زدند.

وی افزود: انتشار 38 هزار دروغ در رسانه های معاند تنها ظرف چند روز نشان از هجمه گسترده رسانه‌ای کشورهای غربی در اغتشاشات اخیر داشت و این موارد نباید نادیده گرفته شود.

آیت‌الله علما اظهار کرد: دست پلید دشمن در اغتشاشات اخیر به خوبی برای همگان آشکارشده است، چرا که آمریکا تاب تحمل ایران قوی را ندارد و برای همین دست به دامن اغتشاشات شده اند.

امام جمعه کرمانشاه هدف دشمنان از اغتشاشات اخیر را مقابله آنها با ایران قوی عنوان کرد و افزود: ایران در حال حاضر به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل شده است و دشمنان این راه نمی خواهند.

آیت‌الله علما گفت: امام راحل با انقلاب اسلامی بیش از 40 سال پیش یک زلزله در دنیا به پا کرد و از همان زمان دشمنان تمام همت خود را به کار گرفتند که انقلاب نوپا را زمین گیر کنند، اما طی این مدت نتوانستند و اکنون انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: هیچ کس منکر وجود مشکلات نیست و قطعا اشکالات بسیاری داریم، اما اینها نباید باعث شود که داشته ها و دستاوردهای این 40 سال دیده نشود.

وی افزود: ما امروز یک ابرقدرت در منطقه هستیم و حتما مشکلاتی هم داریم، اما نباید این مشکلات را به همه چیز تعمیم داده و فقط سیاهنمایی کنیم.

آیت‌الله علما با تاکید بر امیدآفرینی درمیان نسل جوان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب طی این 40 سال میتواند امیدآفرینی بسیاری برای نسل جوان ایجاد کند، اینکه از کجا به کجا رسیده ایم و تمام اینها باید بصورت مستند به نسل جوان منتقل شود.

وی با تاکید بر لزوم تامین سه نیاز اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان گفت: این سه نیاز با موعظه و نصیحت و حرف و ... تامین نمی شود و مسئولین باید در این زمینه اقدام عملی انجام دهند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: قلب این مردم با نظام و انقلاب است و نظایر آنها را در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسماتی مانند راهپیمایی 13 آبان امسال بارها دیده ایم و باید همه برای خدمت به این مردم تمام تلاش و توانمان را به کار گیریم.

وی افزود: جوانان پاک ما تحت تاثیر تبلیغات مسموم دشمنان قرار دارند و باید با جهاد تبیین آنها را به حقایق و واقعیات مواجه کنیم، اینکه در گذشته تمام امور کشور در اختیار کشورهای غربی و بویژه آمریکا بود و امروز همین جوانان هستند که می توانند بصورت مستقل برای آینده خود تصمیم بگیرند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز همه باید در کنار هم برای رفع مشکلات و قوی تر کردن کشورمان تلاش کنیم و در کنار این باید به طور جد به امر جهاد تبیین پرداخته شود.
Share/Save/Bookmark