۱
توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 11697
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۵
آغاز فراز/ سخني با استاندار منتخب دولت در کرمانشاه
برخي از دستگاه ها استان دستخوش اين بليه است, در رإس تعدادي از مسئوليت هاي حساس اين دستگاه ها علي رغم وجود نيروهاي خادم, مومن و ولايتمدار, مديراني از حاميان رياست فتنه وجود دارد که عرصه کار و تلاش ولايتي را بر فرزندان مومن به نظام را تنگ نموده اند,
آغاز فراز/ سخني با استاندار منتخب دولت در کرمانشاه
گروه
شما به خريد و فروش هاي سياسي اين استان وقوف و احاطه مبسوط داريد، که هر کس را قيمتي بود برخي از نيروهاي اين استان که حوزه بصيرت و دامنه بصيرت آنان کوتاه بود سارقان سياسي از ديوار اعتمادشان به راحتي بالا رفتند، بصيرت کوتاه و قله نوردان ويژه؛ تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل؟!
سياسي خط نیوز-
اصل خدمت در نظام مقدس اسلامي، و شاکر بودن وافر طريق ثواب است، نقدهاي در اين مقاله متوجه (عرض) موضوع و برخي رفتارشناسي های سياسي را شامل مي شود و البته باید دانست ناديده گرفتن نعمت هاي فراوان نظام ظلم در حق شهدا، ایثارگران و بیش و پیش از همه  امام راحل است.
  نعمات بزرگ سفر پرخير و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامي به استان شهيد پرور و ولايت محور کرمانشاه و برکت بي نظير آن  را همواره در سپهر و سيماي اين استان مي توان مشاهده نمود. حضور شمس تابنده ولايت در استان کرمانشاه و دستاوردهاي بي بديل آن به نيروهاي توانمندي نياز داشت که انتصاب استاندار جديد بارقه آن است.
بديهي است نقدهای اين سخن متوجه قله مديريت استان است، هر چند مديراني صديق، معتمد و دردشناس اين مجموعه علي رغم مضايق و فشار همواره مامن مردم بوده اند که حساب اين عده از مديران وارداتي و فاقد حس مردمداري و توانايي در مديريت امري جدا است.

سلام برادر عزيزم آقاي دمياد، به استان خود خوش آمديد؛
استان ما و استان شما-کرمانشاه عزیز- مهد جوانمردي، فتوت، ايثار و ايمان است. در اين استان مردان بزرگي زيسته و مي زيند که دامن شرف آنان به (ناسره) آلوده نشده است.
معتقدين مومن به ولايت و امانتداران راستينی که ذخائر معنوي مردم
شما به خريد و فروش هاي سياسي اين استان وقوف و احاطه مبسوط داريد، که هر کس را قيمتي بود برخي از نيروهاي اين استان که حوزه بصيرت و دامنه بصيرت آنان کوتاه بود سارقان سياسي از ديوار اعتمادشان به راحتي بالا رفتند، بصيرت کوتاه و قله نوردان ويژه؛ تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل؟! اين نيروهاي همسو، همسان و همخون با برخي مسئولين بي مسئوليت عاملين فشار بر نيروهاي امامت محور، ولي شناس استان بوده و هستند، درجه قرب نيروهاي انقلاب را به اصل نظام و ولايت و رهبري را در بحر بحران ها مي توان اندازه گرفت، متاسفانه در برهه اي سود ايالران مديريت اصلاحاتي که با پلاک موقت اصولگرايي و شبه اصولگرايي و با حمايت چترهاي سياسي در اين استان فعاليت داشته همواره رفيقان قافله بوده و آن کردند که اکنون جوان غيور کرمانشاهي که به دست فروشي قناعت نموده و بس
بوده اند، بزرگاني که در سال هاي اخير مورد تهاجم وسيع قرار گرفتند.
اين سئوال همواره مطرح بوده است که اگر در رأس مديريت استان نيرويي اصولگرا و معتقد به مباني اصولگرايي و ولايت محوري قرار می داشت به فرزندان شهير و ولايت مدار, شهيد داده و بيوت شهيد پرورتان تا حد حصر و ضرب و شتم ظلم روا مي شد؟! اگر قوه عاقله اي که مي توانست به زخم هاي پنهان و آشکار اين استان طبیب باشد به وظيفه خود عمل مي کرد آيا وضعيت چنين پيش مي رفت؟!

آقاي استاندار:
شما به خريد و فروش هاي سياسي اين استان وقوف و احاطه مبسوط داريد، که هر کس را قيمتي است. برخي از نيروهاي اين استان که حوزه  و دامنه بصيرت شان کوتاه بود سارقان سياسي از ديوار اعتمادشان به راحتي بالا رفتند، بصيرت کوتاه و قله نوردانی ويژه؛ تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل؟!
اين نيروها، همسو، همسان و همخون با برخي مسئولين بي مسئوليت، عاملين فشار بر نيروهاي امامت محور و ولي شناس استان بوده و هستند.
درجه قرب نيروهاي انقلاب را به اصل نظام و ولايت و رهبري را در بحر بحران ها مي توان اندازه گرفت.
متاسفانه در برهه اي سودپرستانی با مديريت اصلاحاتي که با پلاک موقت اصولگرايي و شبه اصولگرايي و با حمايت چترهاي سياسي در اين استان فعاليت داشتند همواره رفيقان قافله بوده و آن کردند که اکنون جوان غيور و پهلوان کرمانشاهي  به دست فروشي قناعت نموده و بس.
وادي تعلق و باب تملق و نخوت هاي فرعوني در رفتارهاي سياسي که هيچ شانيتي در نظام نداشت و ندارد يکي ديگر از آفتهای مديريت غير اصولگرا وغيربومي  در اين دوره سخت و صعب بر نيروهاي مومن کرمانشاهي بود، صد البته نيروهاي شبيه سازي شده و بدلي به دنبال اخذ پست و امتياز و خانه و ملک و بازرگانيشان بودند، اگر سندي لازم است و نشر آن بلامانع است. بسم اله - به هر حال بايد مشخص شود علمدار و بيرقدار اين حرکات چه جرياني بوده است.

آقاي استاندار؛
هجوم و تخريب بي سابقه و مخالفت با صاحبان عزت ولايت و کرامت و ولايتمداران صديق و نشان داران بي نشان، زخم خوردگان تيغ دشمنان خونخوار, و ميدان داري عناصر کاسبکار و پادوهاي سياسي و راه ا ندازي ده ها(وبلاگ) بي نام و نشان و خط و نشان کشيدن و لگد مال کردن چهره پرافتخارترين چهره هاي اين استان و حتي, ضرب و شتم فيزيکي آنان و از همه بدتر تصوير خونين آنان را با افتخار بر وبلاگ هاي هرزه سياسي به نمايش گذاشتن، با کدامين هدف نظام همخواني و همخواني دارد ؟ از سوي ديگر در حالي که نظام قدرتمند اسلامي تحت زعامت ولايت, ديو آهني دشمن را از آسمان به زير مي کشد, و رمزگشايي مي کند. علي رغم شکوائيه هاي متعدد، چرا و به چه دليل هنوز حاملين و عاملين رسوايي اين هرزنامه ها مجازي پيدا نشده و به مردم معرفي نشده اند؟

آقاي استاندار:
بحمداله شما بر مسائل استان وقوف داريد سئوال هاي بلاجواب ما اين است که در دولت اصولگرا چه بار معنايي مي تواند علت موجبه, سلوک و سکوت با پرچمداران فتنه در دستگاه هاي دولت و نظام آرمان گراي ما باشد؟

برخي از دستگاه های استان دستخوش اين بليه است, در رإس تعدادي از مسئوليت هاي حساس اين دستگاه ها علي رغم وجود نيروهاي خادم, مومن و ولايتمدار, مديراني از حاميان رياست فتنه وجود دارد که عرصه کار و تلاش ولايتي را بر فرزندان مومن به نظام را تنگ نموده اند.
ترجمان حضور اين در مسئوليت ها را شما بفرماييد.
جا دارد بازرسين صديق براين دستگاه ها عازم شوند تا مشخص شود برخي از مديران بي اعتقاد به اصولگرايي و ولايتمداري چه سان بر تار و پود اين
هجوم و تخريب بي سابقه, و مخالفت با صاحبان عزت ولايت و کرامت و ولايتمداران صديق و نشان داران بي نشان زخم خوردگان تيغ دشمنان خونخوار, و ميدان داري عناصر کاسبکار و پادوهاي سياسي و راه ا ندازي ده ها(وبلاگ) بي نام و نشان و خط و نشان کشيدن ولگد مال کردن چهره پرافتخارترين چهره هاي اين استان و حتي, ضرب و شتم فيزيکي آنان و از همه بدتر تصوير خونين آنان را با افتخار بر وبلاگ هاي هرزه سياسي به نمايش گذاشتن با کدامين هدف نظام همخواني و همخواني دارد از سوي ديگر در حالي که نظام قدرتمند اسلامي تحت زعامت ولايت, ديو آهني دشمن را از آسمان به زير مي کشد, و رمزگشايي مي کند.
سيستم ها حاکمند و چهره ظاهر الصلاح آنان به فکر رانت و ... مي باشند سياهه دريافت و پرداخت و حسابرسي امکنه درآمدزا ، نياز به بررسي همه جانبه و خانه تکاني جدي و برخورد قطعي و قوي نظام با متخلفين, رانت خواران و چهره هاي رسمي و نام و نشان دار فتنه داشته و در سيستم ها نيازي قهري است که قاطعيت انقلابي شما را مي طلبد.

جناب آقاي استاندار:
حتماً مي دانيد که از لحاظ بيکاري مقام دوم را داريم.
وضعيت اسف بار اشتغال, خانواده هاي کرمانشاهي را در معرض بسياري از مشکلات شکننده قرار داده است و در اين وضعيت حتي برخي پيمانکاران غيربومي نيروي کار عادي شان را از کرمانشاه تامين نمي کنند. مرزهاي ما که بايد محل اشتغال وسيع استان باشد به صورت غنيمت در دست عده اي است که بايد در هويتشان کاوش کرد, آن چه در اين وادي قابل تعمق است غيراز ابتکارات شما, وظيفه نماينده محترم مردم مرزنشين استان است.
مبحث ديگر قانونمندي در مورد درآمدهاي بازارچه هاي مرزي است. برادران عزيز نماينده به جاي اعتراض مبني بر درآمدهاي مرزي کجا مي رود, جا دارد از طريق مجلس شوراي اسلامي ضمن قانونمند نمودن اين درآمدها از ظرفيت ويژه تحقيق و تفحص در مورد بازارچه هاي استان کرمانشاه تحقيق و تفحص به عمل آورده تا با اطمينان از يافته ها سخن بگويند و ناگفته هاي ديگر....

جناب آقاي دمياد
ظرفيت مرزي استان کرمانشاه در حوزه صنعت و معدن و گردشگري علي رغم توانايي ها و ظرفيت هاي فراوان شهرک هاي صنعتي دردآور است, سياه نمايي نکنيم, و از ظرفيت صادرات استان و مقام آن که فقط نقش بنرهاي شهر, و سفرهاي مشکوک برخي افراد به شمال عراق و کشورهاي ديگر هست هم هيچ نگوييم.
شهرک هاي صنعتي ما در بدترين وضعيت ممکن قرار دارند مثل معروف آفتابه لگن هفت دست, شام و نهار هيچي, دقیقا منطبق بر شرایط فعلی ماست. هر چه هم بکوشند این رکود را به تحریم ربط دهند نخواهند توانست بی تدبیریها و هزار مسئله ی دیگر را در این قضیه دخیل ندهند!
کدام ظرفيت مرزي و گردشگري ما در اين سال هاي اخير به سمت مراکز توليد کشيده شده است؟
مسئولين اتاق بازرگاني چه توضيحي دارند و مسئولين ديگر صادرات و واردات که متاسفانه بعد از رکوردزني هاي بنري به جرم خيانت به بيت المال در چنگ قانون افتادند بايد حتماً اعتراف کنند با چه کس و کساني همکار و همراه بوده اند, اصولاً از رياست محترم قوه قضاييه درخواست نمايند که در صورتي که موضوع قرين به واقعيت بوده است با اطلاع رساني به موقع در جهت منويات مقام معظم رهبري(حفظه اله) در مقابله با فساد عملاً و علناً در اين استان قدم بردارند.
اما از مسکن مهر که ساختن به مثقال و آمار به خروار است
حتماً مي دانيد که از لحاظ بيکاري مقام دوم را داريم وضعيت اشتغال, خانواده هاي کرمانشاهي را در معرض بسياري از مشکلات شکننده قرار داده است و در اين وضعيت حتي برخي پيمانکاران غيربومي نيروي کار عادي شان را از کرمانشاه تامين نمي کنند. مرزهاي ما که بايد محل اشتغال وسيع استان به صورت غنيمت در دست عده اي است که بايد در هويتش کاوش کرد, آن چه در اين وادي قابل تعمق است غيراز ابتکارات شما, وظيفه نماينده محترم مردم مرزنشين استان است.
باید با تلخ کامی و تاسف بگذريم که پرونده ی آن در مقابل چشمان شما قطعا خواهد آمد.

آقاي استاندار :
کشاورزي در زمان گذشته که شرح خاص را شما مي دانيد و ما نمي دانيم, شاهد بذل و بخشش هاي بي کران از کيسه گشاد دولت و بيت المال, حاتم بخشي و واگذاري اراضي به اشخاص خاص، زمين خواري و زمين داري عده اي زمين خوار که شما بر آن مستحضريد نياز به واکاوي و بازگشت هر آن چه از بيت المال تضيع شده به بيت المال است.

اما در زمينه هاي ديگر سخن فراوان است از دولت گله منديم, کرمانشاه ساليان دراز قدمگاه زائران اباعبداله الحسين (ع) بوده اين عطيه الهي و آرماني را به اقل رسانده و مرز خسروي مانند گذشته مفتوح نيست و به جاي آن پرواز سليمانيه و کيش وترکيه را به ما اهدا نمودند, راستي معامله اي بديع و عجيب است چه گوهري را به چه قيمتي از ما گرفتند آيا جاي تاسف نيست؟ شهر شهيدان از قدمگاه زائران امام حسين (ع) به براي پرواز سليمانيه تبديل شود البته نفي سليمانيه را نمي کنيم, انکار ما متوجه از دست دادن معبر پرعظمت امام حسين(ع) است. جا دارد تلاش شود که اين مهم به مسير برگردد و راه کربلا از مسير کرمانشاه بازگشايي شود.

آقاي استاندار
بگذاريد آخر هم از مطبوعات بگويم و از فرهنگ سخن نگويم بهتر است کليت مطبوعات استان جز استثنايي منحصر بفرد نيروهاي نظام و انقلاب و ولايتند, اختلاف سلائق امري طبيعي است, من به روزنامه نگاران صبور و صادق و سالم اين استان مي بالم, البته استثنائاتي وجود دارد که خارج از اين مقال است.

اين روزنامه نگاران هرگز در زمان اشغال ايران توسط انگليسي‌ها، و زمان طاغوت در عرصه مطبوعات حضور نداشته و گماشته اربابان سلطه نبوده رژيم طاغوت و اربابان بي بي سي تجربه را فرا نگرفته اند، جاي تأسف است که مسئولين فرهنگي ما علي رغم علم به اين موضوعات عهد اخوتشان با آناني بود که اين پرونده سياه و سنگين را دارند و همواره به آن ابراز وفاداري نموده اند.

اين رويه موجب اعتراض اهل مطبوعات اين استان، البته قلم به مزدي
به گفته يکي از بزرگان طول خدمت مهم نيست، عرض خدمت مهم‌تر است. عرض خدمت شهيد رجايي با طول خدمت برخي که سردمدار فتنه شدند هرگز قابل محاسبه نيست. از شما در اين زمان کوتاه ضرورت استدعاي اقدامات رجايي گونه داريم، و نيازمند به اين رويه، انشاء الله موفق باشيد. و اين آغاز يک فراز است، گرچه ابتداي حاکميت مديريت گذشته نوشتيم فراز يک فرود، را صد البته تعريف و تمجيدهاي صرفاً سياسي معارفه و توديع مبنايي ندارد ملاک وجدان بيدار عمومي مردم که صاحبان اصلي انقلاب را مبنا مي دانيم و گواهي ياران اصولگراي مومن اين ديار را، گرچه آن چه در معارفه و توديع گذشته، باز ردپاي جريان مجري و سناريوساز سال هاي اخير به وضوح قابل مشاهده بوده، اي کاش...
و کسب درآمدهاي رانتي و فاقد هويت سياسي بودن با کمال تأسف در دوره ماضي پرونده‌اي مفصل و به طول زمان حيات اين مجريان دارد، حضرتعالي را در اين دوره براي بهادادن به نيروهاي انقلاب بايد زحمت وافري را تقبل نمايند، سياست به نعل و به ميخ و حمايت افرادي که سيستمي متعلق به سيستم‌هاي فرهنگي انقلاب نيستند و معامله‌ گراني سياسي در عرصه فرهنگند از عوارض سوء مديريت گذشته بوده و هست و اعراض از اين جريان وظيفه ذاتي است که بعهده دولتمردان و نماينده دولت اسلامي مي باشد.

آقاي دمياد، استاندار محترم گفتني هاي فراوان داريم اما؛
به گفته يکي از بزرگان طول خدمت مهم نيست، عرض خدمت مهم‌تر است. عرض خدمت شهيد رجايي با طول خدمت برخي که سردمدار فتنه شدند هرگز قابل محاسبه نيست. از شما در اين زمان کوتاه ضرورت استدعاي اقدامات رجايي گونه داريم، و نيازمند به اين رويه، انشاء الله موفق باشيد.
و اين آغاز يک فراز است، گرچه ابتداي حاکميت مديريت گذشته نوشتيم فراز يک فرود، را صد البته تعريف و تمجيدهاي صرفاً سياسي معارفه و توديع مبنايي ندارد ملاک وجدان بيدار عمومي مردم که صاحبان اصلي انقلاب را مبنا مي دانيم و گواهي ياران اصولگراي مومن اين ديار را، گرچه آن چه در معارفه و توديع گذشته، باز ردپاي جريان مجري و سناريوساز سال هاي اخير به وضوح قابل مشاهده بوده، اي کاش...
Share/Save/Bookmark
 
حسيني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱-۱۲-۲۴ ۱۵:۰۵:۱۵
اين گروهك فشار را كسي ياراي مقابله با ان و گرفتن مجتمع تجاري و پاركينگ انها را ندارد لطفا" به استاندار بگوييد بيخود به خودشان زحمت ندهند (415)