توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 68136
چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱
معاون سازمان بسیج مستضعفین:
مکتب شهید سلیمانی نباید ابزار یا پله برای دیگران شود
دشمن به دنبال جنگ قومی و مذهبی در کشور است
مکتب شهید سلیمانی نباید ابزار یا پله برای دیگران شود
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن دارد جنگ قومی و مذهبی را مطرح می کند و ما باید در این حوزه کار کنیم، گفت: هر روز نیاز بیشتر به تفکر حاج قاسم را در کشور احساس می کنیم و باید برنامه های سومین سالگرد معنادار و متفاوت از سال های قبل و برای انقلاب باشد.

سردارحسین معروفی امروز ششم مهرماه در جلسه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در کرمان با تاکید بر اینکه باید در حوزه اندیشه کار کنیم، افزود: خلاء جدی در کشور در موضوع اندیشه حاج قاسم وجود دارد که باید به این حوزه بپردازیم و بدانیم که هر جا با تفکر امامین انقلاب ورود کنیم موفق خواهیم بود.

وی افزود: برخورد حاج قاسم سلیمانی با اقشار مختلف مردم، مدل مدیریتی اسلامی است و اگر کسی فکر کند حاج قاسم در مبارزه با اشرار عالم و در جبهه مقاومت سردار دلها شد، اشتباه است، زیرا حاج قاسم در هشت سال دفاع مقدس نیز سردار دلها بود و از زمان جنگ تاکنون همان حاج قاسم بود.

معروفی با اشاره به اینکه حاج قاسم بر قلوب حاکم بود و اصرار داریم در حوزه اندیشه کار کنیم و همه باید در این زمینه تلاش کنیم، گفت: باید کار در این حوزه را جدا از مکتب جلو ببریم زیرا نمی خواهیم مکتب حاج قاسم ابزار یا پله برای دیگران بشود.

معاون سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: ستاد راهبردی سالگرد شهادت حاج قاسم در کشور تشکیل شده و در کرمان و تهران کار به سپاه واگذار شده و در ۲۹ استان دیگر به بسیج با مسئولیت بنده گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان ها هفته مقاومت را با برنامه های مختلف برگزار خواهیم کرد، افزود: باید محوریت برنامه های این هفته، تبیین ماهیت انقلاب اسلامی باشد و بهترین فرصت برای این کار ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

معروفی با اشاره به هنجارشکنی های اخیر در کشور عنوان کرد: ببینید دشمن چگونه دارد می زند؟ می گوئیم ما این همه شهید برای ناموس دادیم و این مسائل باید تبیین شود.

وی ادامه داد: شاید برخی بگویند ما از هتک حرمت حاج قاسم جریحه دار شدیم اما ما از هتک حرمت قرآن، اهل بیت و مساجد جریحه دار شدیم و تنها بحث حاج قاسم سلیمانی نیست؛ کینه ای که دشمنان نسبت به اربعین داشتند، به خاطر حاج قاسم بود و برای انتقام از این اتفاق بزرگ کام ملت را تلخ کردند.

معاون سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن دارد جنگ قومی و مذهبی را مطرح می کند و ما باید در این حوزه کار کنیم، گفت: هر روز نیاز بیشتر به تفکر حاج قاسم را در کشور احساس می کنیم و باید برنامه های سومین سالگرد معنادار و متفاوت از سال های قبل و برای انقلاب باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید از برنامه های ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برای جهاد تبیین استفاده کنیم، گفت: پیش بینی این است ۵۰۰ موکب در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان فعال شود و کرمان میزبان ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار زائر غیرکرمانی باشد.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark