توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 66264
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸
رشيدي:
استاندار کرمانشاه بايد تغيير کند
استاندار کرمانشاه بايد تغيير کند
عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: هر نماينده‌اي مستقل است و راساً نظرات خود را ابلاغ مي‌کند و در اين خصوص ما به کسي وکالت نمي‌دهيم، من به عنوان نماينده مردم کرمانشاه حتماً خواهان تسريع در تغيير مديريت ارشد استان هستم و اميدوارم اين اتفاق به زودي رخ دهد و کام مردم با خدمات ويژه دولت انقلابي شيرين و مشکلات سريعتر برطرف گردد.
محمد رشيدي در خصوص شايعات و رايزني‌هاي مختلف براي ابقاي برخي از مسئولين فعلي و علي الخصوص استاندار، اظهار کرد: در انتخابات اخير، مردم راي به تغيير دادند و نسبت به عملکرد دولت قبل نيز انتقادات جدي دارند، مشکلات اقتصادي و معيشتي نيز موجبات ناراحتي را ايجاد کرده است.
وي افزود: راي مردم به آيت الله رئيسي به منظور تغيير در سيستم اجرايي در کل کشور بوده است، البته ملاک در انتخاب مديران حتماً شايسته سالاري است و ما در اين خصوص بحثي نداريم، اما مطالبي کهآقاي رئيسي براي انتخاب مديران اعلام کردند شامل انقلابي‌گري، روحيه جهادي، توانمندي‌هاي اجرايي و مردمي بودن است.
نماينده مردم کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: در تمامي دوره‌هايي که بر اساس راي مردم، تغييرات در سيستم اجرايي ايجاد شده است، اکثراً استانداران و وزرا تغيير کرده‌اند و اين طبيعت کار است، اين تغييرات البته که خواست ما نمايندگان هم هست.
رشيدي افزود: هر نماينده‌اي مستقل است و راساً نظرات خود را ابلاغ مي‌کند و در اين خصوص ما به کسي وکالت نمي‌دهيم، من به عنوان نماينده مردم کرمانشاه حتماً خواهان تسريع در تغيير مديريت ارشد استان هستم و اميدوارم اين اتفاق به زودي رخ دهد و کام مردم با خدمات ويژه دولت انقلابي شيرين و مشکلات سريعتر برطرف گردد.
عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان کرد: اميدوارم با روي کارآمدن جوانان انقلابي و نيروهاي با تجربه و جهادي، اين تغيير به زودي زود در استان کرمانشاه و کل کشور رخ دهد و ما يقيناً خواستار تسريع در تغيير سيستم مديريت استان هستيم.
Share/Save/Bookmark