توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 71330
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه
جاده‌های کرمانشاه به ۴۰ سامانه هوشمند عکسبرداری مجهز می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از راه اندازی ۴۰ سامانه هوشند عکسبرداری برای اولین بار در جاده‌های استان خبر داد و گفت: هدف‌گذاری ما انجام کار تا پایان سال است اما بخشی از آن تا قبل از ایام اربعین برای تسریع در تردد زوار راه‌اندازی خواهد شد.
جاده‌های کرمانشاه به ۴۰ سامانه هوشمند عکسبرداری مجهز می‌شود
سید شهرام کهریزی بیان کرد: بنا داریم ۳۷ سامانه هوشمند نظارت تصویری نیز به ۳۳ دوربین فعال فعلی در جاده‌های استان اضافه کنیم.

وی افزود: با راه اندازی سامانه های جدید بخش سامانه های نظارت تصویری رشدی ۱۱۲ درصدی خواهد داشت.

به گفته کهریزی کنترل ترافیک و اطلاع رسانی برخط برای افزایش ایمنی راه ها از اهداف هوشمندسازی محورهای مواصلاتی است که منجر به کاهش حوادث رانندگی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه همچنین از برنامه ارتقا سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور به ۶۶ سامانه و نیز سامانه تردد شمار به ۱۲۲ سامانه خبر داد.

وی گفت: سامانه های تردد شمار و ثبت تخلفات عبور و مرور محورهای مواصلاتی استان نیز رشدی ۲۷ درصدی خواهد داشت.

کهریزی افزود: در مجموع ۱۱۷ دستگاه سامانه هوشمند جاده ای تا پایان سال در محورهای مواصلاتی استان راه اندازی خواهد شد.

وی توضیح داد: تصویر دوربین های سامانه هوشمند جاده ای در اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای هموطنان قابل دسترسی است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا، بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

بیش از ۶۸۰ هزار دستگاه خودرو در استان کرمانشاه وجود دارد که ۶۵ درصد از آنها در شهر کرمانشاه در حال تردد است و براساس اعلام پلیس راهور به ازای هر سه نفر در این استان یک دستگاه خودرو موجود است.



Share/Save/Bookmark